Bulete de cascaval cu susan

Sunt un excelent aperitiv, usor de facut si taaare gustoase. De aspect nici nu mai vorbesc!
Compozitia cat si umplutura poate diferi de la caz la caz si dupa preferintele fiecaruia. Eu am optat pentru urmatoarea varianta:

100 g telemea de vaca
100 g cascaval (cu cascaval afumat cred ca mergea chiar mai bine, dar eu nu am avut)
100 g mozzarela
100 g faina
1 ou
2 cremvusti
1 praf sare
1 praf bicarbonat
marar
seminte de susan neprajite

Din telemea, cascaval, mozzarela, ou si faina amestecata cu sarea si bicarbonatul am obtinut o compozitie mai lipcioasa care a aratat in felul urmator:


Pentru ca nu tuturora le place mararul, am facut unele bulete fara acest tip de verdeata, deci am modelat cateva bilute inainte de a adauga restul de marar. Apoi in unele dintre ele am pus feliute de cremvusti (daca vi se pare cremvustiul prea fad, atunci puteti pune cabanos, carnaciori, dar nu carne cruda caci nu prea are cum sa se patrunda ca lumea intauntrul gogoselei).
Dupa cum spuneam, compozitia trebuie sa fie un pic lipicioasa, dar totusi sa se poata modela, nu exagerati cu faina, caci veti obtine o crusta destul de tare la sfarsit. Si da, lipicioasa, ca sa se lipeasca semintele de susan pe bulete. Prin urmare, buletele astfel formate (de marimea unei nuci, va sfatuiesc sa nu fie mai mari de atat, caci vor mai creste la prajit) se tavalesc prin semintele de susan


Cele umplute, evident vor fi un pic mai mari, si in felul acesta veti si sti care sunt umplute si care nu.

Apoi se prajesc in ulei incins la foc mic ca sa se patrunda

Se scot pe servetele ca sa se absoarba excesul de ulei si iata-le:

Iata cum arata si pe dinauntru:


Sunt la fel de bune atat calde cat si reci!

Etichete: