Cocktail exotic







Intr-o seara, pe cand imi asteptam niste buni prieteni, m-am gandit sa-i intampin cu o bautura speciala. Cum prea multe nu aveam prin casa, m-am gandit sa combin ce mai gasesc prin camara si cu nitzelush alcool, intr-un final, cat de rau poate sa iasa? :) Ei...decideti singurei ce s-a intamplat.

In proportie variabila am amestecat ananas, papaya, mango si maracuja


Le-am pus intr-un pahar, am aruncat cateva cuburi de gheata peste ele

Apoi a urmat la piece de la resistance: Maria Sa GINUL (nu prea mult, caci dupa cum se intelege, e mai mult bautura pentru doamne)

Am completat cu apa tonica intepatoare (aici nu prea se vad bulele)

Si...l-am servit cu placere!

Ei nu, nu singura, ci bineinteles cu musafirii ce tocmai sosisera.
Si pentru ca fructele s-au terminat curand, am apelat la un strop de sirop de capsuni concentrat si iata ce a iesit

Va asigur ca in acea seara nimeni nu s-a luat de mana cu Bachus, nici nu s-a uitat dupa avioane pe cer, nici n-a numarat bulele de apa tonica in pahar, ci doar a fost voie buna.

Etichete: