Ice tea






Este bautura ideala intr-o zi torida de vara! Va asigur ca n-am turnat ceai dintr-o sticla PET intr-un pahar, ci l-am facut in casa. Cati dintre noi nu spun ca bea ceai numai atunci cand sunt bolnavi? Ei bine, poate de acum incolo o sa-l bem mai des, pentru ca e racoritor, gustos, si il putem prepara din ce ceaiuri dorim noi. Si ce este cel mai important? nu contine afurisitele alea de E-uri! Eu am optat pentru urmatoarea varianta:



ceai negru cu aroma de fructe de padure
ceai verde
menta uscata
miere
lamaie
Dupa cum spuneam, exista nenumarate variante, daca nu va place menta, puteti inlocui cu iasomie sau altceva mai aromat.
Se fierbe un litru de apa, si se adauga toate tipurile de ceai.

ceea ce mai vedeti colorat pe acolo, sunt niste floricele care erau amestecate cu ceaiul verde, cred ca era cicoare si inca altceva, dar nu va temeti, gustul este acelasi.
Se lasa sa se raceasca la temperatura camerei, dupa care se strecoara. Se adauga miere dupa gust (in ceaiul racit, nu fierbinte!)
Daca totusi vi se pare ca nu este indeajuns de dulce, puteti adauga 4 cuburi de zahar brun

Se adauga felii de lamaie si gheata si...cam atat!

Daca vreti mai aromat, puteti pune coji de portocala, bete de scortisoara...etc. Eu l-am lasat asa, caci mi s-a parut indeajuns de bun si gustos.

Etichete: