Biscuiti sarati cu aluat de cartofi




Sunt niste biscuitei tare buni si delicati, sunt tare usor de facut si se pastreaza mult timp, desi va spun va nu vor rezista prea mult, caci odata ce ii vor gusta cei ai casei, nu se lasa pana nu ii extermina! Eu i-am facut ieri seara, iar astazi mai sunt doar cativa...

Ingrediente: 
 300 g cartofi
200 g unt
1 praf de sare
150 g telemea rasa
200 g faina
1 ou batut pentru uns biscuitii
150 g cascaval ras pentru topping

Cartofii curatati ii punem la fiert impreuna cu un praf de sare


cand sunt gata ii lasam sa se raceasca apoi ii zdrobim si ii amestecam cu unutul

pana obtinem un piure fin


adaugam branza rasa


apoi faina


obtinem o bila de aluat pe care o lasam la odihnit 30 de minute in frigider


intindem o foaie de aluat din care formam discuri


biscuiteii astfel formati ii punem intr-o tava unsa cu unt, ii ungem cu ou batut (in oul batut am pus un varf de cutit de boia dulce pentru a da culoare mai multa biscuiteilor, boiaua nu schimba gustul ci doar culoarea! daca doriti puteti pune si asa ceva)


peste ei punem cascavalul ras, cand am ramas in pana de cascaval am inceput sa pun susan


biscuiteii se coc in tava pana se rumenesc, si se servesc cu maaare placere!

este inutil sa spun ca se potrivesc perfect cu berea

de asemenea reprezinta un snack perfect

sau chiar aperitiv , cu diferite tipuri de branza sau pateu

Etichete: