Pui cu caju si brocoli


Cat timp am fost in China, o singura data am mancat acest tip de mancare, nu am gasit-o in multe locuri pentru ca nu se serveste in toate zonele Chinei. Ulterior am gasit reteta intr-o revista chinezeasca si tare fericita am mai fost. Iata de ce ingrediente avem nevoie si cum se face:

1 piept de pui
1 manunchi de brocoli
1 ardei gras rosu
2 fire de ceapa verde
o mana zdravana de caju crud
o bucata mica de ghimbir proaspat
2 catei de usturoi
2 linguri de ulei vegetal

pentru sos ne trebuie:
2 lingurite sos de soia
2 lingurite de zahar
1 praf de sare
2 lingurite de vin alb de orez
2 lingurite de vin de otet
2 lingurite de ulei de susan
2 lingurite de apa sau supa de pui
1 lingurita amidon


Ingredientele pentru sos se pun toate intr-un castronel si se amesteca bine pentru a nu forma cocoloase amidonul si se pune de o parte.

Caju se prajeste intr-o tigaie cu un strop de ulei, apoi se pune de o parte.

Brocoli se taie in buchetele potrivite si se scufunda 5 minute intr-o oala cu apa clocotita si 1 lingurita de sare.

Ardeiul se taie fasii subtiri si se caleste 2 minute intr-o tigaie cu un strop de ulei si se pune deoparte.

Puiul taiat si el fasii se caleste intr-o tigaie cu un pic de ulei, apoi se aseaza deoparte.

Se incinge wok-ul, se adauga usturoiul, ghimbirul si ceapa, toate tocate marunt, se calesc cateva secunde pana incep sa miroasa placut

se adauga ardeiul calit

fasiile de pui

caju

si buchetelele de brocoli

se calesc toate pret de 1 minut, apoi se adauga sosul format mai devreme.

Se mai lasa pe foc mic pana se ingroasa sosul


se aseaza pe un platou si se serveste.

Sigur o sa va placa!


Etichete: