Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 iulie 2010

Pui dulce acrisor cu ananas


Recomand acest tip de mancare in special celor care indragesc combinatiile de dulce si acru in acelasi timp. Vi s-ar putea parea ciudat gustul, dar este nemaipomenit!
Ingredientele sunt:


300 g piept de pui taiat cuburi
60 g amidon de porumb
1 ardei gras verde taiat cuburi
4 rondele de ananas din compot taiate bucati
1 ceapa mare alba taiata cuburi
 pentru sos:
2 lingurite otet de orez
4 lingurite de zahar
4 lingurite de ketch up
4 lingurite de apa
2 lingurite de amidon
1 praf de sare
3 lingurite ulei de arahide sau vegetal
si mai avem nevoie si de ulei pentru prajit
Cubuletele de pui le dam prin amidon

apoi le punem la prajit in uleiul incins



scoatem cuburile de pui prajite (vor capata o culoare usor aurie) si le punem pe o farfurie tapetata cu hartie pentru a absoarbe tot uleiul

In wok incingem bine de tot uleiul

adaugam ceapa taiata cuburi

adaugam ardeiul gras taiat cuburi


apoi cuburile de ananas
calim totul timp de 1 minut


adaugam ketch-up, zahar, otetul de orez. apa si sarea


adaugam bucatile de pui prajite


amestecam totul usor dupa care adaugam cele 2 lingurite de amidon dizolvate 4 lingurite de apa


dam focul mic si amestecam pana se ingroasa sosul format



se serveste alaturi de orez sau se poate servi ca atare



este tare bun!

18 comentarii:

  1. Buna Andreea,

    Imi place blogul tau felicitari ptr.retete sint pe gustul meu tinind cont ca ador mincarea chinezeasca.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Lale, ma bucur ca-ti place mancarea chinezeasca, are un gust aparte! Te mai astept pe la mine si pentru alte retete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu ai aici exact ce ador eu, mancare chinezeasca!!!!Te tin aproape ca nu esti de scapat din ochi;)
    te pup si ma bucur ca ne-am intalnit virtual:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dya, ma bucur ca am intalnit inca un fan mancare chinezeasca :) Si mai ales ma bucur ca te-am cunoscut pe tine, fie si virtual :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant acest fel de mancare, ma tenteaza sa incerc si eu :D Totusi, nu se poate praji pieptul de pui fara a fi dat prin amidon?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Andreea. Pieptul de pui dat prin amidon si apoi prajit, devine crocant la exterior si moale si suculent la interior. Apoi invelit in acel sos dulce acrisor, creeaza o simfonie de arome! :) Daca il prajesti pur si simplu fara amidon, bucatile de pui vor fi uscate si fade. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aseara am facut aceasta reteta si a iesit excelenta.Puiul direct cu amidon prajit in ulei a iesit usor crocant si in combinatia cu celelalte ingrdiente dulce-acrisoare s-a umplut de arome.Am mincat asta cu sos de soia ceea ce a compensat lipsa de sare.
    Stiam mai de mult de o reteta asemanatoare cu usturoi, ghimber si scortisoara.O cunosti cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca imi dai mai multe detalii...nu imi dau seama acum care ar fi reteta aceea cu usturoi ghimbir si scortisoara. Poate scortisor? :) Ca scortisoara din aceea mica nu prea folosesc chinezii.

      Ștergere

  8. am incercat recent aceasta receta , a iesit minunat, savuros , mai bun decit ce am mancat la restaurant chinezesc xd felicitari ! incerc pe rand retetele tale publicate in blog si ma incanta , imi sunt de mare ajutor cand prepar mancare chinezeasca in casa .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca ti-a iesit dupa gustul tau! :). Si mie imi place mult asa.

      Ștergere
  9. Stiu ca nu recomanzi, dar crezi ca poate fi inlocuit pieptul de pui cu aripi? Daca le fac mai bucati asa?

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu ca nu recomanzi, dar crezi ca ar fi ok daca asi inlocui pieptul de pui cu aripi mai portionate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu aripi de pui nu am incercat niciodata si nici nu am vazut. Ai putea sa incerci cu carne de porc. :)

      Ștergere
  11. Am incercat si eu reteta. Este foarte delicioasa :3 Chiar astazi m-am hotarat sa o fac din nou . Blogul tau chiar ma ajuta foarte mult ! good joob!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, Andrada! Poti incerca reteta aceasta si cu carne de porc daca iti place. Iese la fel de buna :). Pup!

      Ștergere
  12. Am incercat si eu ! E foarte buuun :3 Astazi m-am hotarat sa fac din nou acest fel de mancare. Blogul tau ma ajuta foarte mult. good job!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna! Am realizat ca scrie otet de orez si nu am asa ceva, crezi ca iese ceva daca pun otet normal?! ... reteta e in plina desfasurare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca nu am ajuns prea tarziu cu raspunsul :). In cazul acesta, ai putea pune si otet normal, dar mai putin decat in reteta, mi-e teama sa nu iasa prea acru. Gusta totusi sosul inainte si vezi cum este, daca e cazul, mai adauga putin zahar.

      Ștergere

Trimite-mi comentariu aici.