Faceți căutări pe acest blog

vineri, 13 august 2010

Crema de zahar ars


Nu este crema de zahar traditionala, are unele mici modificari, dar se prepara mult mai usor si nu este nici atat de dulce. Varianta aceasta am gasit-o si la Miha (multumesc mult!) si mi-a placut tare mult. Deci iat-o:

500 ml lapte dulce rece
4 oua
1 lingurita amidon
4 linguri zahar
5 linguri zahar pentru caramel
2 pliculete zahar vanilat

Eu am procedat in felul urmator:

am topit cele 5 linguri de zahar


apoi am repartizat caramelul in forme mai  mici

am separat albusurile de galbenusuri, galbenusurile le-am mixat bine impreuna cu cele 4 linguri de zahar si zaharul vanilat si lingurita de amidon, apoi am adaugat laptele rece


albusurile le-am batut spuma



si le-am adaugat compozitiei de galbenusuri si lapte, a rezultat asta:



am umplut o tavita jumatate cu apa, iar in ea am asezat formele tapetate cu caramel in care am turnat compozitia



am dat la cuptor pana a fost gata, la mine au fost suficiente 30 de minute. Am lasat formele la racit, apoi le-am mai dat la frigider cam 1 ora si...le-am pus sotului meu spre savurare :)



este un desert racoritor, are un gust tare fin si delicat



s-ar putea sa creeze dependenta :)




daca nu ma credeti, incercat si veti vedea :)




8 comentarii:

  1. Andeea,mi-ai facut pofta.
    Eu trebuie sa fac iar bonet-ul,la
    cererea copiilor.
    Dar am sa incerc si varianta aceasta de crema caramel.

    RăspundețiȘtergere
  2. arata minunat crema ta de zahar ars.eu pun ouale intregi nu le separ.probabil ca in varianta ta iese o crema mai fina.o sa incerc.aaa si da ,creaza dependenta.sotul meu de cand a gustat clatite cu branza si bezea si crema de zahar ars s-a declarat indragostit.nu,nu de mine ci de deserturi.pupici si o seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  3. Lia, bonet-ul ala al tau este demential! sigur va trebui sa-l incerc si eu! insa am mari emotii ca nu o sa-mi iasa asa de bine ca al tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarah, iese o finete de desert si este si tare aspectuos, abia astept sa vad cum ti-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place tare mult crema de zahar ars de la Dr. Oetker. Si as vrea sa o pot manca cu aceeasi placere si pe cea facuta in casa..dar nu-mi place nimic din ce am incercat pana acum. Dar asta din pozele tale...sincer m-a pus pe ganduri...Pentru ca arata fff bine. Tb sa o incerc. Ca iti dai seama ca as manca cu mult mai mult drag ceva natural, sanatos preparat de mine si nu cumparat cu toate chestiile prin el. Abia azi am dat de blogul tau, dar sa stii ca am ramas placut impresionata. FF frumos. Felicitari. Te astept si eu in vizita in bucataria mea virtuala.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc, Betty!Te mai astept pe la mine. Ai un blog tare frumos si interesant!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Andreea, super blog, super retete. Poti mentiona in general si cate portii rezulta ? Cred ca ar fi super util !
    Cristi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Cristi! Multumesc mult pentru aprecieri! Din aceste ingrediente ies cam 8-10 portii, depinde cat de mari sau mici sunt recipientele in care faci crema de zahar ars :). Mult succes in toate!

      Ștergere

Trimite-mi comentariu aici.