Prajitura cu afine


Magda, draga mea, de ziua ta, iti dedic aceasta prajiturica. Sper sa-ti placa. Nimic mai simplu ca aceasta prajiturica. Este fina, cu fructe si usoara. Pe caldurile astea nu m-am indurat sa mai coc tot felul de foi, asa ca am adoptat metoda cea mai convenabila: cu foi cumparate. Dar cu foi facute in casa cred ca ar fi fost superba. Eu am folosit urmatoarele:

3 foi de prajitura cu vanilie
200 g afine
300g frisca+100 g pentru ornat
150 g zahar
1 plic gelatina
1 plic zahar vanilat

Am fiert la foc mic, cam 10 minute afinele impreuna cu zaharul si zaharul vanilat


le-am fiert cam 10 minute pana s-a topit tot zaharul si au inceput sa-si lase sirop si sa-si schimbe usor culoarea


gelatina am hidratat-o in 2 linguri de apa rece si dupa 10 minute am adaugat-o si pe ea la afine. am incorporat totul si am lasat deoparte sa se raceasca. frisca am mixat-o foarte bine


si am adaugat la ea afinele cu sirop cu tot


intr-o tava am pus o foaie de prajitura


am pus o jumatate din cantintatea de crema formata


a urmat a doua foaie de prajitura, restul de crema si apoi a treia foaie de prajitura.


am lasat astfel prajitura mea la frigider 3 ore, apoi am ornat-o cu frisca si afine proaspete.


foarte fructoasa, nici prea dulce, nici prea acrisoara


si cam asta este povestea prajituricii mele. La multi ani, Magdutzo!

Etichete: