Taitei dan dan 担担面


Revin dupa o mica pauza de blog, nu pentru ca am fost absenta, chiar m-am plimbat destul de mult pe bloguri, insa am avut ceva probleme la postare, sper ca nu le-ati avut si voi. Ma refer la incarcarea pozelor in pagina de editare. Am revenit la o versiune mai veche, desi nu este cea de dinainte, ci una chiar mai veche. Mi se pare asa aiurea caci nici nu stiu cum o sa iasa paginatia...in fine....sarim peste toate astea si trecem la un fel de mancare chinezesc, pe cat de simplu, pe atat de gustos. Mai intai de toate tin sa spun ca in China, o portie din astfel de mancare costa mai putin de 1 dolar! Este mancarea de baza a chinezului, dar este satioasa, caci uneori tine in loc si de felul 1 si de felul 2. Cat am stat in Shanghai, nu prea am servit acest tip de supa-mancare deoarece mi se parea ca nu arata grozav si ca nici la gust nu poate fi fenomenala. Pana cand am aflat ca de fapt, poti alege singur cum sa-ti faci aceasta supa: cu carne, fara carne, cu supa de pui sau de vita, cu mai multi sau mai putini taitei, cu legume la alegere, iute sau nu, condimente de care doresti si cate doresti...deci...da! asta e unul dintre putinele feluri de mancare unde poti sa pui in bolul de servit cam ce doresti!
Si cum, intr-o zi in China mi-am ales singura ingredientele pentru supa de taitei, am realizat ca de fapt sunt chiar buni si satiosi. Am ales urmatoarele (cantitatea de ingrediente poate varia):




*taitei din faina de grau

*o mana de spanac

*cateva bucatele de friptura din carne de porc

*supa de pui

*sos de soia light

*sos de soia dark

*ulei de ardei

*ulei de susan

*1 ardei iute

*1 catel de usturoi

*1 bucata de ghimbir

*sare, zahar, piper
Un tip de taitei chinezesti din faina de grau ar fi acesta, arata precum spaghetele obisnuite, dar sunt mult mai subtiri:


Direct in bolul in care vom servi taiteii punem ingredientele, incepand cu condimentele si sosurile. Eu am inceput cu uleiul de ardei iute si sosul de soia


apoi ghimbirul si usturoiul




am fiert taiteii in apa, si i-am pus peste sosuri si condimente, apoi am scufundat intr-o oala cu apa fiarta frunzele de spanac. Supa de pui am incalzit-o si am turnat-o peste taitei

am asezat apoi si frunzele de spanac fierte


friptura de porc am taiat-o bastonase mici, si am asezat-o deasupra spanacului



deasupra am mai pus cateva bucatele de ardei iute uscat si...cam asta a fost.




deloc complicat, tare bun!

Pofta buna!
(as fi pus mai multe poze, insa treaba cu incarcatul lor m-a terminat psihic :(






Etichete: