Supa chinezeasca de ou/Eggdrop soup 鸡蛋汤


Este o supa delicioasa, taaare usor de pregatit si oarecum cunoscuta si pe la noi. Cat am fost in China, am mancat de multe ori aceasta supa gustoasa si de fiecare data mi-a placut tare mult. Ingredientele au fost cam aceleasi, prin unele restaurante o gaseam garnisita cu ceapa verde sau coriandru in alte restaurante gaseam si unele bucatele de carne prin ea. Eu astazi am pregatit supa de baza, simpla si fara prea multe adaosuri.
Prin urmare mi-au trebuit urmatoarele:



 4 cani de supa de pui clara+3 linguri pentru dizolvat amidonul
1 ou
1bucata mica de ghimbir
1 catel de usturoi
1 praf de sare daca supa de pui nu a fost sarata in prealabil
1/3 lingurita de piper alb (neaprat alb sa fie! ii va da gustul specific chinezesc!)
1 lingura de amidon de porumb sau de cartof

 punem supa de pui intr-o oala si punem oala pe foc sa se incalzeasca bine de tot. Peste supa punem piperul alb


 cat timp se incalzeste supa pe foc, taiem ghimbirul , cam 3 felii sunt de ajuns




 taiem si usturoiul bucatele

 punem usturoiul si ghimbirul in oala si lasam sa dea supa in clocot, intre timp aromele de ghimbir si usturoi s-au "imprietenit" :), e timpul sa le scoatem din dupa pentru a nu da gust amar. (daca doriti ca supa sa aiba gust mai puternic, mai lasati cateva minute usturoiul si ghimbirul)


 in 3 linguri de supa rece dizolvam amidonul si il adaugam peste supa

 supa nu se va ingrosa usor si  va capata mai degraba o consistenta vascoasa;
intr-un castronel batem bine de tot oul



si il adaugam in fir subtire in supa de pe foc


 lasam sa dea supa in clocot si luam oala de pe foc


 punem supa in bolurile de supa si deasupra turnam cateva picaturi de ulei de susan

se serveste calda 


este delicioasa!
 si tare eleganta pe deasupra


piperul alb si uleiul de susan dau acestei supe un gust aparte



este cu siguranta una din supele "must try"
Enjoy!

Etichete: