Tarta cu ciuperci



 Este o tarta delicioasa si reprezinta aperitivul perfect. Pentru iubitorii de ciuperci, este deliciul absolut, mai ales ca se poate savura si ca gustare si ca fel de mancare. Am facut aceasta tarta dupa gustul meu, combinatiile pot varia, insa asa am considerat eu ca ar trebui sa fie si sa arate. Sa va spun ce am pus in ea si cum am pregatit-o, atunci.
Pentru blat am folosit:
150 g unt
250 g faina
1 praf de sare
1 galbenus de ou

Din toate acestea am format repede de tot un aluat faramicios pe care l-am strans intr-o mingiuta invelita in folie alimentara si l-am dat la frigider pentru 1 ora. Atat de repede am facut operatiunea, incat am uitat sa si fac poze :)

 Pentru umplutura mi-au trebuit:
700g  ciuperci champignon
50 g unt
1 ou
1 praf de sare
piper dupa gust
50 g cascaval afumat

iar pentru topping
100 g cascaval ras (eu am folosit 3 tipuri, mozzarella, edam si cheddar)

 Ciupercile le-am taiat bucati mai mari, le-am calit in unt pana a scazut toata zeama lasata, le-am sarat, le-am piperat si apoi le-am lasat la racit.

 
 dupa ce s-au racit am adaugat oul, am amestecat bine si am lasat deoparte


 Din aluatul de la frigider am intins o foaie

 am asezat foaia in forma de tarta tapetata cu unt, am intepat din loc in loc foaia cu o furculita si am dat forma la cuptorul incins pentru 10 minute

 Dupa 10 minute arata cam asa

 

 peste foaia coapta pe jumatate am pus bucati de cascaval afumat (probabil ca puteti sa sariti peste acest pas, dar mie mi s-a parut tare interesanta combinatia de cascaval afumat si ciuperci, plus ca la final, in combinatie cu acest cascaval ciupercile vor capata o consistenta cremoasa irezistibila)


 peste cascaval am asezat compozitia de ciuperci



 Deasupra tartei am presarat cele 3 tipuri de cascaval, am dat totul la cuptor


 si a rezultat asta:


o tarta cu blat crocant, cu umplutura delicioasa de ciuperci si cascaval afumat


cu  umbre aramii de toamna...o tarta scaldata in razele soarelui...

 

atunci cand o servim putem presara si niste patrunjel... 


acum cand scriam postarea ma gandeam ca se putea face si mai "pacatoasa" de atat, daca adaugam si un pic de sunculita la ea...


 hai totusi sa ma limitez la atat pentru inceput...:)

 Daca aveti si alte tipuri de combinatii, scrieti-mi si mie, caci sigur nu va fi ultima oara cand voi face acest tip de tarta sarata.



 Cred ca am exagerat un pic cam mult cu pozele...:) 

Sa aveti pofta!

Etichete: