Pătrăţele de zăpadă



Am inceput sa scriu postarea, am pus si prima poza, si tot nu stiu cum sa numesc aceste...patratele cu fulgi de cocos, alune si fructe uscate...Atunci cand faceam pozele la minunile astea mici, afara ningea cu niste fulgi mari de zapada, asa ca acum mi-a venit ideea sa le numesc Patratele de zapada. Total lipsit de inspiratie! Well, nimic nu mai conteaza cand ma gandesc la toate delicatesele astea expuse mai sus, combinate toate intr-o armonie invaluita de ciocolata alba!



Sigur ati mai vazut bucatelele astea delicioase pe undeva, ideea e ca niciodata nu va veti satura de ele, asta pentru ca variantele sunt cu miile! Adica de fiecare data puteti pune in ele tot ce va doreste inima, puteti face combinatii numai de voi stiute, alegand de pe o lista intreaga de fructe uscate, una de fructe oleaginoase si seminte si eventual de pe una cu cereale. Deci luand-o matematic, combinatii de 3 luate cate 3...infinit!:)
Ah, si inca ceva, aveti dreptate, NU sunt nici fursecuri, nici biscuiti, nici cookies...dar merita luate in calcul in perioada aceasta de Sarbatori, poate totusi o sa-i placa Mosului. Eu una sunt innebunita dupa ele!

Hai sa nu va mai duc cu vorba, pe scurt ce am folosit si cum am facut:
250 g ciocolata alba
100 ml lapte condensat
3 biscuiti de orez expandat
100 g alune de padure
1 ceasca de fulgi de cocos
50 g cranberries (merisoare) uscate
50 g papaya deshidratat

biscuitii de orez expandat sunt astia, daca nu gasiti, puteti pune orez expandat simplu, eu n-am gasit


i-am faramitat in mici 



alunele de padure le-am prajit in cuptor si le-am taiat pe jumatate (va sfatuiesc sa le taiati chiar mai mici caci veti avea probleme la taiatul patratelelor la final)


ciocolata alba si laptele condensat le-am pus la topit intr-un vas pe baie de abur



intr-un castron am pus toate cele mai de sus adica:

biscuitii de orez expandat facuti bucati mici si nuca de cocos
apoi cranberries



papaya

alunele de padure

apoi le-am amestecat bine pe toate

si peste ele am turnat ciocolata topita

repede de tot le-a amestecat pe toate bine pentru ca ciocolata sa le combine pe toate

am pus compozitia intr-o cutie de plastic tapetata cu folie alimentara, am dat la frigider vreo 5 ore (peste noapte ar fi ideal)

dupa frigider a aratat cam asa


am taiat in patratele mai mici cu un cutit bine ascutit, apoi am alternat cu cutitul de paine :) caci nu se taia foarte drept si nici foarte egal din cauza alunelor mari, aici se vede foarte clar


aici sunt cateva dintre ele

sunt delicate si tare gustoase

o armonie de gusturi 

cu un final touch de ciocolata alba

D-E-L-I-C-I-O-A-S-E!-!-!

  Spor la combinatii de fructe, seminte, cereale si ciocolata! :)

Etichete: