Băscuţe aperitiv


Nimic sofisticat la ele! Este un aperitiv facut cam cu ce gasim prin casa, de-ale gurii, evident! :) 

Adica:

1 pachet aluat foietaj de pateuri
felii de salam (orice salam va place)
feliute de cascaval (orice fel)
pasta de masline negre
frunzulite de busuioc

voi puteti sa mai puneti orice altceva va mai place, nu e nimic batut in cuie :)

din aluatul de foietaj am taiat cu gura paharului rondele de aluat, le-am pus pe tava de copt stropita numai un pic cu apa, le-am intepat cu furculita din loc in loc ca sa nu creasca prea mult si le-am dat la cuptorul incins  pana s-au rumenit.



le-am lasat la racit dupa care le-am sectionat in doua :)


pe prima parte a aluatului am pus o felie de salam



pentru ca feliile de cascaval erau prea mari pentru aceste bascute, le-am taiat cu formele de fursecuri :) (chiar n-am avut ce face! :) ) si am pus peste o lingurita de pasta de masline



a urmat si frunzulita de busuioc



apoi capacelul, pe care nu l-am ornat cu nimic...


poate mergea niste ketch-up deasupra? sau o frunzulita de patrunjel, sau....nu stiu ce altceva, oricum, variante sunt nenumarate



seamana cu un hamburger...:) in fine...cam asta e toata filozofia



sper sa va placa





Enjoy!

Etichete: