Faceți căutări pe acest blog

vineri, 21 ianuarie 2011

Mini tarte cu mousse de somon



Gustarile...binevenite oricum si la orice ora...


Fine, delicate, mici si tare gustoase. Despre ele am sa vorbesc zilele acestea.

pentru tarte folsim:
130 g unt
175 g faina
1 galbenus de ou
un praf de sare



pe toate le punem intr-un robot de bucatarie, amestecam totul bine pana obtinem un aluat consistent, pe care il strangem intr-o biluta si il invelim cu folie alimentara, il dam la frigider 30 de minute. Intre timp incingem cuptorul la 175 C



pregatim formele de mini tarte (cam 20 de bucati ies din acest aluat) si le imbracam cu acest aluat,


dupa ce am terminat de imbracat toate tartele, intepam aluatul din loc in loc si dam la cuptor 15-20 de minute, scoatem tartele din forme si le lasam sa se raceasca complet



pentru mousse folosim:
200 g somon afumat
100 g crema de branza Philadelphia
1/2 lingurita piper proaspat macinat
1/2 lingurita ierburi de Provence

somonul afumat


il punem in robotul de bucatarie si il tocam marunt



adaugam crema de branza, piperul si ierburile Provence


amestecam bine pana obtinem o pasta delicioasa si fina ca o crema. Punem crema obtinuta intr-un pos de cofetarie si cu ajutorul acestuia umplem tartele 



acum imaginatia poate sa zburde cat vrea, la mine n-a zburdat prea tare :) si a gasit de cuviinta astfel:
cu felii de lime 


si cu motz :)



sau mai motzate :) cu bobite de piper rosu


oricum ar arta, tot bune sunt


nu pot decat sa va urez spor la ornat! ca la mancat nu cred ca e nevoie de spor :)

28 de comentarii:

  1. Si eu ador somonul afumat si non.Am facut o mousse asemanatoare doar ca n-am prezentat-o asa de frumos in cosulete.P.S Am facut orezul stirr fry cu creveti dupa reteta ta.Excelent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata,,,pe cat de frumoase,pe atat de gustoase,,,,,mmmm.Weekend frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat arata si cred ca sunt delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu cit sunt de bune, asta pentru ca nu am facut deocamdata, dar arata extraordinar de bine. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata!Ador astfel de gustari!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. lasa,nu fi modesta ca arata grozav! si of corse ca sunt bune,la ce ingrediente contin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb, arata foarte bine si suna nemaipomenit!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos arata... si trebuie sa fie tare bune... Nu te chinui prea mult la formele de minitarte?? Eu am facut o singura data minitarte cu fructe si a doua oara am zis ca nu mai fac: sa stau sa ung fiecare forma din aceea mica cu ulei f bine, apoi s-o tapetez cu faina peste tot... si la sfarsit sa le mai si spal... Sa iau fiecare striatie din aceea la mana sa dau cu ulei, apoi cu faina si apoi la spalat... Imbatranesc...

    RăspundețiȘtergere
  9. Aaaah,imi ploua-n gura !!!! :))) Ador somonul afumat !!! Iar tartele tale arata super apetisant. Pupicei ! :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Lilly, ma bucur ca ai incercat orezul cu creveti, intr-adevar este bun. Haida, posteaza si tu reteta cu mousse de somon, sa-mi zici ce ai mai pus, poate incerc si varianta ta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Maria, sunt tare bune, sa le incerci, ca nu o sa-ti para rau!

    RăspundețiȘtergere
  12. Blogaroi :) sunt bune, daca vrei, pentru inceput poti sa incerci numai mousse-ul, fara cosulete, merge la fel de bine intins pe paine sau pe biscuitei sarati.

    RăspundețiȘtergere
  13. Janet, saru'mana! Am sa mai postez astfel de gustari, caci sunt chiar bune.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pansy, cred ca se pot face in fel si chip, alta idee nu am avut ca sa le ornez.

    RăspundețiȘtergere
  15. Felis, spalatul formelor ma scoate si pe mine din sarite, dar eu zic ca merita. Insa nu-mi ia asa mult timp sa le fac pentru ca in general pun doar un strop de ulei in fiecare forma, o ung cu o pensula, fara sa mai pun faina. In plus, aluatul are indeajuns unt ca sa nu se lipeasca. Dupa ce s-au copt, formele se scot destul de usor din forme.

    RăspundețiȘtergere
  16. Anna, draga mea, ma bucur ca-ti plac. Somonul este si preferatul meu!Pup.

    RăspundețiȘtergere
  17. le-am facut si sunt f f bune. multumim si sa mai impartasesti cu noi asemenea bunatati:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Arata super si chiar jntentionez sa le fac pt revelionul asta. Am insa o intrebare. Formele trebuie unse cu unt sau se pune pur si simplu aluatul? Se scot usor din forme dupa ce sunt gata? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca aluatul are ceva unt in el, eu nu le-am mai uns. Insa, pentru orice eventuailitate si ca sa nu ai probleme atunci cand scoti tartele din forme, as zice sa le ungi cu unt inainte. Mult succes!

      Ștergere
  19. Multumesc mult, Andreea! Abia astept sa incerc reteta si revin sa-ti spun cum mi-au iesit! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarbatori fericite si tie! Sanatate si spor in toate! :)

      Ștergere
  20. Am zis sa-ti scriu acum ce isprava am facut cu tartele cat inca mai simt aroma lor si cat inca mai aud laudele in partea invitatilor :))... Intr-un cuvant, senzationaleee! Totul a iesit perfect si o sa continui sa tot urmez reteta asta! Multumesc mult si la multi ani, un an nou cu sanatate si retete la fel de inspirate :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, ce ma bucur ca au iesit pe gustul vostru! Te mai astept aici pe blog si cu alte retete. Sper sa-ti placa! :). Un an minunat cu sanatate si impliniri!

      Ștergere

Trimite-mi comentariu aici.