De martisor...



Desi primavara nu se incumeta inca sa apara si pe la noi, ea totusi a venit in sufletele noastre. Primavara este anotimpul meu preferat, si de fiecare data astept acest anotimp cu mare bucurie in suflet. Ca sa uit un pic de frigul de afara am pregatit aceste fursecuri velvet, asemanatoare la compozitie si gust cu Prajiturica de catifea rosie pe care am pregatit-o de Anul Nou. Si daca totusi nu vreti nici prajiturica si nici astfel de fursecuri...mai puteti face...cupcakes red velvet! Iata-le:


Nu va ramane decat sa alegeti ce vreti sa faceti. Sau le puteti face pe amandoua, caci ingredientele si cantitatile sunt identice. Oricum le-ati alege, sunt in ton cu firicelul de martisor care prevesteste in mod traditional primavara la noi.

Ne trebuiesc urmatoarele:

170 g faina
1/2 lingurita praf de copt
2 lingurite cacao pudra
180 g unt
1 lingurita otet
2 lingurite colorant rosu alimentar de buna calitate
150 g zahar tos
150 g lapte batut
1 ou
esenta de vanilie de buna calitate

pentru crema:
3 linguri de faina
150 ml lapte
120 g zahar
150 g unt
1 plic zahar vanilat


Cerenem faina, praful de copt si cacaua



intr-un castron mai mic punem laolalta otetul, esenta de vanilie si colorantul alimentar rosu


Intr-un alt castron punem untul la temperatura camerei taiat bucatele


il mixam bine cu mixerul pana obtinem o crema pufoasa, dupa care adaugam zaharul


continuam sa mixam pana se topeste zaharul, dupa care adaugam oul


dupa ce acesta s-a incorporat bine, adaugam amestecul de otet si colorant alimenar


obtinem o crema rosie (ar trebui cat mai rosie, dar colorantul meu a fost destul de incapatanat, asa ca m-am multumit cu culolarea aceasta :)



incepem sa adaugam cate putin mixul de faina si cacao


si alternam cu laptele batut


conpozitia finala este aceasta (la sfarsit eu am mai adaugat un pic de colorant caci mi s-a parut mult prea roz compozitia)

 

din aceasta compozitie luam cate o lingurita si punem pe tava  acoperita cu hartie de copt
Dam la cuptorul incins pentru 12 minute, dupa care lasam biscuiteii la racit.

Biscuiteii mei au aratat cam asa:

Pentru crema intr-o craticioara punem la fiert la foc mic laptele impreuna cu faina


amestecam bine sa nu se formeze cocoloase, iar cand compozitia s-a ingrosat (dureaza cam 3 minute), o luam de pe foc si o lasam la racit


Amestecam untul, zaharul si zaharul vanilat pana obtinem o crema pufoasa


adaugam crema fiarta si racita peste si amestecam bine


punem cate o lingurita din aceasta compozitie peste biscuitei



punem peste inca un biscuitel si gata


daca ne-am saturat de copt atatia biscuitei, compozitia ramasa o putem pune in forme de briose acoperite cu hartiute de copt


 iar in mijloc putem aseza bucatele de ciocolata alba


iata-le


crema ramasa o putem pune intr-un pos si spritam peste briose


si biscuiteii si briosele se dau la frigider sa se intareasca crema de unt



va urez o primavara minunata!


cu muuuulta iubire!

Etichete: