Cornulete pufoase cu rahat


Va numar pe degetele de la o mana de cate ori am facut cornulete. Asta pentru ca mi s-au parut migaloase si pentru ca odata ce te apuci sa le faci iti trebuie muuult timp sa le si termini! :) Intr-o buna zi m-am apucat totusi sa le fac, nu inainte de a combina vreo 2 retete. Le-am combinat deoarece am facut total abstractie de la untura dintr-una dintre retete (nu suport untura!!!), iar din a doua reteta am scos margarina pentru ca nu aveam nici strop de margarina prin frigider. Am purces la treaba nestiind ce o sa-mi iasa, cu gandul ca daca nu ies fragede, asta e, merg si posmagii :). Si da, intr-adevar nu au iesit fragede, ci....pufoase! Nu va zic cat de pufoase! Pe deasupra au iesit si foarte usoare, usoare ca niste fulgi! La final le-am facut o poza intr-o doara pe care am postat-o pe Facebook. Si pentru ca mi s-a cerut reteta, am facut din nou cornuletele cu mai multe poze :). Poza de pe Facebook este aceasta:


 Nu contest faptul ca acele cornulete cu untura nu sunt fragede si minunate, insa eu una nu agreez ideea de untura in mancare sau aluaturi. De aceea am optat pentru alta varianta a cornuletelor.

Pentru cine a dorit reteta, iat-o! :)

250 g crema de branza Philadelphia
3 linguri de smantana
2 galbenusuri
1 lingura otet
1/2 lingurita praf de copt
500-550 g faina (depinde de tipul de faina si de tipul de smantana)
rahat turcesc de buna calitate
1 plic zahar vanilat+zahar pudra

Intr-un castron am amestecat cele 2 galbenusuri impreuna cu crema de branza


am amestecat bine


am adaugat apoi otetul si smantana


dupa care am inglobat faina amestecata cu praful de copt, sare nu am mai adaugat caci era destul de sarata crema de branza



am obtinut o mingiuta de aluat pe care am dat-o la frigider pentru o ora


am scos aluatul de la frigider si l-am framantat de mai multe ori pana am obtinut un aluat fin si matasos numai bun de modelat. Din el am taiat triunghiuri


am taiat bastonase rahatul


si cu el am umplut triunghiurile


am dat cornuletele la cuptorul incins pana s-au rumenit usor


imediat ce le-am scos din cuptor le-am dat prin zaharul pudra amestecat cu zaharul vanilat



 s-au copt foarte repede si tare frumos


am gustat cateva calde...


 iar cu restul ne-am delectat toti ai casei dimineata la cafea..


 a doua zi s-au pastrat la fel de pufoase si usoare



a treia zi nu stiu sa va spun caci disparusera demult !


va invit cu draga inima sa le faceti si sa-mi spuneti cum v-au iesit


Enjoy!

Etichete: