Faceți căutări pe acest blog

luni, 28 martie 2011

Tortul meu Snickers



Inca o primavara...inca un an...Primavara este anotimpul sufletului meu! M-am nascut primavara in ziua de Buna Vestire. Mama spune mereu ca oamenii nascuti de Buna Vestire sunt norocosi. Eu una zic ca sunt norocoasa pentru ca ii am pe toti cei dragi alaturi de mine: am 2 parinti minunati, bunici cu suflet bun, o sora super, nasi grijulii, prieteni dragi, un sot tandru si iubitor care mi-ar darui si luna de pe cer daca i-as cere-o. Pentru ei si pentru voi toti care cititi aceste randuri am pregatit un tortulet Snickers mai simplu, dar mai delicat, zic eu. Este un tort cu blat de negresa insiropat cu lichior de ciocolata si alune, crema de frisca si bucati de Snickers. Sper sa va placa!

Pentru blat:
200 g faina
250 ml lapte
1 pachet margarina
4 oua
250 g zahar
70 g cacao
100 g alune crude nesarate
150 g ciocolata cu lapte
1 plic praf de copt
 1 plic zahar vanilat
1 lingurita esenta de rom

pentru crema:
1 plic praf de budinca cu gust de frisca
500 ml lapte
4 linguri zahar
200 ml frisca lichida
1 plic gelatina granule
1 plic zahar vanilat
4 batoane Snickers mari (a cate 75 g)

pentru decor:
frisca
2 batoane mari Snickers 

Intr-o craticioara punem laptele, zaharul, margarina si cacaoa. 



Asezam craticioara pe foc si o lasam pana se incorporeaza toate.


adaugam  bucatile de ciocolata, plicul de zahar vanilat si esenta de rom, amestecam bine si luam craticioara de pe foc. Lasam sa se raceasca complet.


dam alunele la cuptorul incins pana se rumenesc usor dupa care le lasam sa se raceasca complet. Le macinam in blender pana obtinem bucatele de marimea bobului de orez.


In compozitia de lapte si cacao adaugam pe rand ouale, dupa care faina amestecata cu praful de copt. La sfarsit incorporam si alunele macinate. Turnam compozitia obtinuta intr-o forma de tort cu diametrul de 24 cm si dam la cuptorul incins pentru 30 de minute sau pana trece testul scobitorii. Blatul obtinut il lasam sa se raceasca complet


eu am vrut un blat nu foarte inalt din care sa obtin doar 2 felii, asa ca nu am pus toata compozitia, un sfert din ea am transformat-o in briose :)
Pentru crema punem praful de budinca intr-un castron impreuna cu 100 ml lapte, restul de lapte il punem la fiert intr-o craticioara impreuna cu cele 4 linguri de zahar


amestecam bine si turnam peste restul de lapte din craticioara, lasam pe foc pana se ingroasa si se formeaza budinca, dam craticioara deoparte, adaugam zaharul vanilat


hidratam gelatina in 3 linguri de apa dupa care o adaugam la budinca, lasam sa se raceasca complet

batem frisca si o amestecam cu budinca rece


taiem bucati mici cele 4 batoane de Snickers (pentru ca bucatile sa ramana intregi atunci cand le taiem, e bine sa dam batoanele la frigider pentru 10 minute)


le adaugam peste crema de frisca


taiem blatul (eu am obtinut 2 felii pentru ca am folosit mai putina compozitie)


il insiropam cu lichior de ciocolata si alune (puteti opta pentru alt tip de lichior sau puteti face alt sirop fara alcool). Daca folositi lichior, puneti cat va lasa inima! :)

punem jumatate de crema peste primul blat, adaugam si cel de-al doilea blat, il insiropam si pe el, dupa care punem restul de crema, dam totul la frigider pentru cateva ore.


Decoratul e dupa priceperea fiecaruia, la mine a fost un decor simplu si cam dezordonat: pe margini frisca, 


pe deasupra rozete mari  de frisca


pe margini alte bucati de Snickers


cam asa s-a prezentat tortuletul meu


a iesit un pic cam ciufulit, dar mai mult timp nu am avut sa-l ornez :)


feliuta s-a prezentat asa:


a fost cat de poate de gustoasa


si delicioasa


din tot sufletul pentru voi 

o feliuta sa va incante papilele gustative


sa fiti iubiti si fericiti

voiosi si sanatosi

La multi ani si voua!



Enjoy!

45 de comentarii:

  1. La multi ani Andreea! Sa fii iubita, fericita si sa ramai mereu la fel de calda cum esti. Te pup cu multa simpatie! :)
    Tortul e mega imbietor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat tort, minunata prezentare! La multi ani, cu multe impliniri si retete delicioase :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata GROZAV!!!!!Si nu poate fi decat foarte bun.
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, Andreea! Sa fii sanatoasa si norocoasa in continuare! Sa-i bucuri pe cei dragi cu prezenta ta si pe noi cu retete frumoase!
    Tortul arata absolut senzational, sectiunea aia este de nota 10!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super arata tortul tau, Andreea. Pacat ca-s in diete si nu pot sa-l fac. Spune-mi, te rog, crema asta cum iese cand se intareste, cremoasa sau ca o budinca (de la gelatina)? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Arata excelent torul. Miam

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos tortulet :)
    La multi si fericiti ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. In primul rand La multi ani!!!Eram intrata sa -ti spun ca sint un mare fan de mancare chinezeasca,ca ta asteapta la mine un mic premiu,si cand colo...gasesc petrecere!!!Asa ca ma servesc cu o felie de tort caci arata bestial,innoi urarea si multi pupici.
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!iar tortul arata de revista!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani!
    Wow,cum poate sa arate acest tort!
    Eu ador cmbinatia de arahide,caramel si cico de lapte/adica Snickers :D
    Trebuie neaparat sa-l fac si eu cu prima ocazie!.
    Multumesc de idee!

    RăspundețiȘtergere
  11. la multi ani!!!Multa sanatate si fericire/.
    Tortul...bestial!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. La Muuuulti Ani si tot ce-ti doresti! Extraordinar de apetisant tortul :)

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani!draga mea..la cit mai norocoase, fericite zile si ani alaturi de cei dragi tie.
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  14. La Multi Ani, Andreea, arata superb tortul!!!! Sa fii sanatoasa, fericita si iubita!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani Andreea !! Sa te bucuri multi, multi ani de cei dragi tie. Multumesc ca m-ai primit in bucataria ta "virtuala" !! Cu drag, Cristina

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc draga Andreea! Esti o dulce! Esti printre primele mele amice pe care le-am intalnit prin intermediul blogului si ma bucur de asta. Iti multumesc inca o data! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mihaela, iti multumesc pentru cuvintele frumoase! Am sa mai intru pe blogul tau si sa ma inspir din retetele tale caci sunt super toate!

    RăspundețiȘtergere
  18. Gabi, gustul este delicat si nu este prea dulce. Initial ma temeam ca o sa fie prea dulce sau cu prea mult alcool, dar nu a fost asa si ma bucur. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nati, iti multumesc pentru cuvintele frumoase!Tortul este f rapid si usor de facut. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  20. Luminita, sa stii ca si eu sunt la o mica dieta :) dar mi-am permis sa gust din el caci altfel nu se putea :). Budinca are chiar consistenta unei budinci normale din aceea preparata cu lapte, dupa ce este fiarta. Eu mi-am dorit o crema destul de tare de teama sa nu se topeasca ciocolata in ea si sa nu arate bine. Tocmai de aceea am si pus un plic intreg de gelatina. La final crema a iesit destul de tare si tortul s-a feliat foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Laura, multumesc! Te invit la o feliuta, mai am exact una! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Bunicuta, data viitoare cand mai fac un tortulet dina cesta, te invit si pe tine :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  23. Petronela, esti o dulce! Iti multumesc pentru premiu, chiar acum fug sa il ridic! Ma bucur enorm daca zici ca te servesti cu o feliuta. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  24. Yaya, Michelle, multumesc! Pupici si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  25. Maya, si mie imi place aceasta combinatie letala de ciocolata, alune si caramel! E tare interesanta textura tortuletului cand se simt bucatile de Snickers in crema :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Carmen draga mea, multumesc pentru urari! Apropo, imi pare rau ca nu am mai apucat sa particip la provocarea lunii Martie pana la urma :(. Sper sa am ocazia data viitoare. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  27. Felis, esti o dulce! Am multe de invatat de la tine, faci niste torturi superbe!

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc pentru urari, Lale! Multa santate si bucurii iti doresc si tie! Te mai astept pe la mine. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  29. Reka, iti multumesc! Multa sanatate si bucurii iti doresc si tie alaturi de ingerasii tai!

    RăspundețiȘtergere
  30. Cristina, esti binevenita oricand in bucataria mea! Te astept mereu cu drag! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  31. M-ai terminat...Doamne, ce-mi faci tu?? Abia am terminat cheesecake-ul si ma faci sa visez la snickers cake?? :)Uofff...Nu cred ca voi reusi sa ma apuc de dieta secolul asta...Degeaba mananc eu putin, daca ma tot delectez cu deserturi din astea... :) Pupicei scumpa mea !

    RăspundețiȘtergere
  32. LA MULTI ANI !!!! SA FII SANATOASA SI SA TI DEA DUMNEZEU CE CREDE EL CA E MAI BINE PENTRU TINE!!!TORTUL ARATA FOARTEEEEE BINEEEEE....FELICIARI..SI LA MAI MULTE RETETEEEEE SI MULTI ANI!!PUPICI

    RăspundețiȘtergere
  33. La Muuuuuulti Ani, Andreea!!! Multa sanatate, fericire si impliniri alaturi de toti cei dragi sufletului tau!!
    Tortul arata, putin spus, incredibil de apetisant. Ador snickers-ul si deci imi pot inchipui ce minunatie de gust a avut tortul!!!
    Pup cu mare drag!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Dear Anna, te invit si pe tine sa faci acest tort, este atat de usor de facut, iar sectiunea este spectaculoasa! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  35. Multumesc, draga mea Cris! Multa sanatate si multe bucurii iti doresc si eu tie. Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  36. Saru'mana, Laura! Primesc cu mare emotie si bucurie urarile tale de bine si ti le intorc inzecit (dupa cum spune chinezul :) ). Ma bucur ca am mai gasit un fan snickers :). Te pup si te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  37. e foarte frumos tortul tau!doresc sa-l fac si eu si sal imbrac exact asa e super!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. O fi el ciufulit, dar mie tare-mi place stilul asta asa rustic, toata admiratia de la mine :D de gust nu mai vorbesc cine nu iubeste snickers ?

    RăspundețiȘtergere
  39. Andreea, tortul tau atat de frumos si stilat, pentru care ai muncit atata, nu i-a tentat, din pacate, doar pe cei cu care ai vrut tu sa-l imparti, ci s-au trzit si unii nechemati sa se infrupte din munca ta: http://retetepentrusufletel.blogspot.com/2011/04/tort-snikers.html. Te sfatuiesc sa cauti bine prin blogul ala, e plin de furaciuni, eu mi-am gasit pana acum vreo 7 retete insusite cu text si poze. Te rog cu seriozitatea, nu o lasa pe individa sa scape, reclam-o la google copyright infringement, in cateva zile continutul insusit abuziv va fi sters de pe blogul ei. Daca aduna mai multe reclamatii i se va sterge si contul. In cazul in care nu stii unde anume, acesta este linkul unde poti completa reclamatia: http://www.google.com/support/bin/request.py?contact_type=lr_dmca&product=adsense

    RăspundețiȘtergere
  40. La multi ani! Fericire, realizari si sa fii iubita. Mii de pupicuri!

    RăspundețiȘtergere

Trimite-mi comentariu aici.