Biscuitei integrali cu seminte


Pe cat de uratei sunt ca aspect, pe atat de buni, sanatosi si satiosi sunt! La acesti biscuitei putem jongla atat cu cantitatile cat si cu ingredientele. Eu am folosit:

500 g faina integrala
50 ml ulei de masline
1 ceasca fulgi de ovaz
3 lingurite seminte de susan
3 lingurite seminte de floarea soarelui decojite
1/2 lingurita bicarbonat
100 ml apa minerala

faina integrala am folosit din aceasta, mie una imi place tare mult 


intr-un castron am amestecat faina, sarea, bicarbonatul si semintele


iar apoi am adaugat uleiul si apa minerala


am framantat totul intr-o biluta de aluat




 din care am format mici turtite


 pe deasupra am pus cateva seminte, le-am dat la cuptorul incins la 170 C pentru 15 minute


i-am lasat sa se raceasca dupa care i-am rontait cu foarte mare pofta. Au fost foarte crocanti!


puteti face si varianta dulce adaugand zahar sau diferite arome, dar eu am vrut niste biscuitei sanatosi si fara prea multe calorii

mi-au placut exact asa cum au fost

data viitoare am sa schimb semintele

probabil ca am sa pun migdale

Enjoy!

Etichete: