Omleta cu ciuperci si porumb la cuptor



Varianta mai putin calorica, sa zicem asa :), a simplei omlete de dimineata. Avantajul e ca e mult mai usoara, nu are ulei si poate fi consumata si a doua zi. In plus, putem pune in ea cam ce gasim prin frigider si prin camara. Eu am gasit urmatoarele:
6 oua
200 g ciuperci
150 g porumb dulce
150 g telemea
150 g cascaval (afumat am pus eu)
75 ml smantana dulce
2 lingurite unt
1 lingura pesmet
sare, piper
marar

Am taiat ciupercile felii mai mari



le-am pus la calit intr-o lingurita de unt, le-am sarat si piperat si le-am lasat la calit pana a scazut tot lichidul pe care si-l lasasera



 branza am dat-o pe razatoarea cu ochiuri mari


cascavalul razatoarea cu ochiuri mici :)


am separat galbenusurile de albusuri, galbenusurile le-am amestecat cu smantana lichida


am adaugat ciupercile calite 


apoi porumbul


branza rasa


cateva linguri din cascavalul ras



si apoi mararul tocat marunt



albusurile le-am batut spuma cu un praf de sare si le-am adaugat incet compozitiei de galbenusuri




am uns o tava de tarta cu unt si am tapetat-o cu pesmet


am turnat compozitia in ea


iar deasupra am presarat cascavalul ras


am dat la cuptorul incins pentru 25 de minute, a rezultat asta:



eu am lasat-o la cuptor sa se rumeneasca bine, dar daca doriti o puteti lasa mai mult, va iesi un pic mai palida :)


 dupa cateva minute s-a mai lasat un pic (ceea ce este si normal) dar nu foarte mult


am taiat o feliuta cat era calda caci nu mai rezistam :)


si mi-a placut tare mult


am servit si a doua zi din ea si a fost la fel de buna si calda si rece


data viitoare am sa incerc si cu alte variante, eventual ardei, broccoli...



Enjoy!

Etichete: