Biscotti săraţi cu seminţe


De vina pentru acesti biscuitei este aceasta punga minune:


Intr-o zi, pe cand ma aflam intr-un magazin Bio, am dat peste acest amestec de seminte care m-a incantat foarte tare. Mai exact contine: samburi floarea-soarelui, hrisca prajita, rosii uscate, seminte de canepa prajita, morcov uscat, ceapa uscata, toate in proportii variabile. Initial vroiam sa folosesc acest amestec delicios si crocant la salata, dupa cum ma sfatuia si ambalajul pungutei, insa pe drum m-am hotarat sa fac niste biscuitei, cat se poate de sanatosi, dar care sa fie si buni la gust si crocanti si aspectuosi. 




 Am folosit:
300 g faina integrala (care avea si seminte de in)
1 lingurita sare
1/2 lingurita drojdie uscata
4 linguri ulei de masline
1 cescuta amestec de seminte
2 lingurite rozmarin uscat
150 ml apa 
(cantitatea de apa variaza, depinde de tipul de faina integrala pe care il aveti, sau daca faceti mix de faina alba si faina integrala)

am incins cuptorul la temperatura 200 C.  Am amestecat faina cu sarea si drojdia uscata


apoi amestecul de seminte


 acele de rozmarin uscat (puteti pune orice alt condiment va iese in cale si va place :)  )


 am amestecat din nou faina, am facut o gropita in mijlocul ei, dupa care am turnat apa amestecata cu uleiul de masline


 am obtinut o biluta de aluat pe care am lasat-o  sa se odihneasca pentru 15 minute


 am impartit aluatul in 2 bucati, cam de marimea unei mingi de tenis



 fiecare mingiuta de aluat am transformat-o intr-un sul lung cam de 20 cm



 am pus sulurile de aluat intr-o tava acoperita cu hartie de copt



si le-am dat la cuptor pentru 30 de minute


 am taiat fiecare sul in feliute


 si am asezat feliutele din nou in tava



 in acest moment interiorul este inca moale si foarte umed


 reducem temperatura cuptorului la temperatura de165 C, dam feliutele la cuptor din nou pentru circa 40-50 de minute, avand grija sa le intoarcem pe cealalta parte din 15 in 15 minute pentru a se coace bine pe ambele parti. 


Biscuiteii trebuie sa se usuce bine, si sa se intareasca considerabil.


ii lasam sa se raceasca complet


dupa care ne putem apuca de rontzait :)


ii putem rontzai fara cea mai mica vina


sunt sanatosi


tare gustosi


si satiosi


ii putem servi alaturi de un iaurt


sau chiar in loc de crutoane la supe! :)


Enjoy!


Etichete: