Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 ianuarie 2012

Bezele cu zmeură




La multi ani! Bine v-am regasit in noul an! Eu sa stiti ca incep anul intr-o stare de bunavoie si optimism, intr-o culoare roz! Iaca mai jos culoarea! :) Asa ca pana sa trecem la dieta de detoxifiere, ca vad ca ati fost pe aici pe la vot :), va zic cum am ajuns sa fac eu bezelele astea. Va numar pe degetele de la o mana de cate ori am facut bezele. Mereu mi s-au parut pretentioase si migaloase, asa ca le-am cam ocolit. Ceea ce m-a facut insa sa le pregatesc asa ca de inceput de an, este aceasta zmeurica uscata. Prima data am gasit aceasta zmeurica in niste fulgi de cereale pentru lapte si mi s-a parut tare interesanta. Nu stiam cum sa fac sa culeg toata zmeurica din cereale ca sa pregatesc ceva bun din ea. Pe atunci n-am reusit :). Si acum cateva zile, pe cand eram prin oras cu sotzul, gasesc intr-un plafar minunea de punguta! Pe cat de fericita am fost, pe atat de dezamagita am ramas cand am vazut pretul: 1 punguta cu 40 de grame de zmeura liofilizata, costa 30 RON!. Vorba sotzului: "la banii astia cumparam 1 kg de zmeura si o uscam noi acasa"! :) Dar cum nevasta-sa e nebuna si de neinduplecat, a trebuit sa-i cumpere punguta minune!



buuun! Si acum ca aveam si zmeurica...ce sa fac mai repede cu ea? Cu inima stransa si mainile tremurande ma apuc sa fac bezele! :) din albusuri! evident! :) Zmeurica asta era pefercta pentru ele, pentru ca le-a si dat aroma placuta si le-a si colorat putin. 

Iaca:
2 albusuri la temperatura camerei
1 cescuta zahar pudra
1 varf lingurita vanilie pudra
1 praf sare
1 lingurita suc de lamaie
1 manutza mica de zmeura uscata

 zmeurica asta de care vorbesc este foarte usoara si foarte frageda, daca o strangem intre degete se face imediat praf. Eu am pus-o intr-un castronel si am strivit-o cu ajutorul unei linguri (ah, m-a durut sufletul sa zdrobesc bunatate de zmeurica! :) )



peste albusuri am pus sarea si varful de pastai de vanilie pudra si am inceput sa le mixez cu ajutorul mixerului


cand au inceput sa faca spuma, am pus si lingurita de suc de lamaie, apoi treptat am pus zaharul pudra. Am optat pentru zaharul pudra in locul zaharului tos ca sa mearga treaba mai repede si sa nu mai stau sa se topeasca cristalele de zahar :)


am obtinut aceasta compozitie lucioasa si tare


 peste care am pus praful de zmeura 


am obtinut compozitia aceasta frumos colorata pe care am pus-o intr-un pos de bucatarie 


 si am spritat rozete intr-o tava acoperita cu hartie de copt




 aici m-am jucat un pic si am mai pus un pic de pudra de zmeurica pe unele dintre ele :)



Le-am lasat in cuptorul incalzit pentru 1 ora, dupa care le-am mai lasat o ora in cuptor cu focul inchis pentru inca o ora ca sa se usuce bine.

le-am gustat cu mari emotii ca nu stiam cum o sa fie



 si au fost asa cum mi-am inchipuit:


parfumate


crocante





 cu gust de vara...


 usor acrisoare


tare bune!


sa aveti un an minunat!


si ROZ! :)


Enjoy!

32 de comentarii:

  1. oh, ce bine arataaaaaaaa
    iubesc bezelele, iar zmeura e una dintre preferatele mele :)
    te pup fata frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, ce bine arataaaaaaaa
    iubesc bezelele, iar zmeura e una dintre preferatele mele :)
    te pup fata frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. maaai mi-ai dat batai de cap. Acum o sa intru in toate plafarurile sa caut zmeurica uscata! :P Tare bine arata si tare bune au fost.

    RăspundețiȘtergere
  4. Emily, pup cu drag! Imi pare rau ca nu am putut sa vin cu ele la tea party, dar dupa cum iti ziceam, mai am o droaie de alte dragalasenii dulci, numai bune pentru ceai. Iubesc zmeura oricum, oricand si oricata! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Brandusa, eu am gasit-o la Plafarul acela mare, coltz cu strada Eminescu. Mai aveau cateva pungute, trebuie sa mai gasesti si tu. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat!! Asteptam cu interes postarea ta, de cand am vazut pozele pe FB. Vorba Brandusei, o sa iau si eu plafarurile la rand. Caci mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arataaaa!! Love pink! ;) Andreea ia zi de unde? Acolo unde fusem noi?? ;) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Scumpe, dar ti se topesc in gura....

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexandrina, ma bucur ca iti plac! :) I-am zis si Brandusei unde se pot gasi. Sper ca nu s-a terminat stocul inca! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Anto, nu de acolo unde fuseram noi, acolo unde ne intalniram la masina, pe coltz! :) La plafarul ala mare vis-a vis de Pizza Hut! :) Pup! P.S. Zi repede ce faci cu cantalupul ala confiat ca m-ai facut tare curioasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Bravo,sant cele mai reusite beze;e pe cate le am vazut.
    Daca voi gasi si eu zmeurica din aceasta sigur le voi face.

    RăspundețiȘtergere
  12. ce faine's bezelele dar ce scumpa e zmeura.pe principiul,mananci si plangi :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne, cum arata, iti lasa gura apa! Nu puteam sa-mi mai dezlipesc ochii de pe ecran! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  14. Happy Birthday to you Andreea!生日快乐!This is very pretty, I love the colour looks very sweet :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si tu sa ai un an minunaat!!].....mmmmm....ma omori cu bezelele talee!!!......pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Place zmeura, plac si bezelele, deci stau cuminte la rand sa primesc si eu :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte taarii bezelele!! Nu stiu ce e cu astia de la plafar, cred ca au impresia ca suntem salariati la cine stie ce companii.Am dat 35 de lei pe un amarat de sirop de artar care la primul rand de pancakes a ramas jumate...cumparat si pe cardul de credit:)).Cred ca a fost prima si ultima pe anul asta.

    RăspundețiȘtergere
  18. Andreea, nici eu nu ma asteptam sa iasa asa roz, sa stii :). Dar chiar mi-au placut cum au iesit in final. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Fancy, de scumpe nu mai zic, dar bune sunt! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim, nu stiu sigur pe unde stai tu, dupa cum ziceam, eu am gasit zmeurica la un Plafar. Daca gasesti, mai cumpara o punguta si pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sarah, eu zic ca asa la ocazii speciale merge cate un desert d-asta cu zmeurica, chit ca e asa scumpa. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Roxtao, ma bucur ca iti plac bezelele mele! Si mie mi-au placut!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  23. Ann, 祝你新年快乐!我很高兴你喜欢我的山莓棉花糖!:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Elena, multumesc pentru urari! Sper ca bezelele te omor pe tine intr-un mod placut! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Corina, si la mine place zmeura si la mine place bezelele. Din pacate acum nu mai am minuni d-astea, dar cu prima ocazie fac mai multe si te servesc si pe tine. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Gabriela, ma bucur ca iti plac bezelultele. Sa stii ca ai avut noroc ca ai gasit siropul ala de artar la doar 35 de lei! :)) Eu l-am gasit si la 45 si la 55 chiar! :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. Si eu le cam ocolesc , daR trebuie sa-mi iau inima-n dinti si sa ma apuc de facut bezele !!! Tare frumusele sunt !!

    RăspundețiȘtergere
  28. Extraordinar de bine arata.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  29. Andreea, sunt dementiale, iar rozul lor m-a dat pe spate! felicitari!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  30. Bezelele arata pur si simplu divin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare bune la gust! Sa le incercati! Am gasit din nou zmeura si capsune liofilizate, de data asta la Mega Image, deci...cred ca mai fac o tura! :)

      Ștergere

Trimite-mi comentariu aici.