Bombonele cu migdale




Pe cat de bune sunt aceste bombonele, pe atat de repede se fac, insa ceea ce este mai tragic este faptul ca se mananca si mai repede. Prima data cand am facut aceste bombonele, le-am combinat cam cu ce am avut prin casa. Cu timpul insa, am perfectionat reteta si am ajuns la ceea ce se vede mai sus. Eu una sunt foarte multumita de ele, iar toti cei care au gustat aceste bombonele au zis ca nu ar mai adauga si nici nu ar mai scoate niciun ingredient la ele. 

Ne trebuiesc urmatoarele:
20 biscuitei amaretti 
1 1/2 ceasca fulgi cereale cu nuci si migdale
10 biscuiti populari
3 linguri cacao
2 lingurite miere
3 linguri lichior ciocolata
1 lingurita extract de migdale

iar pentru hainuta bomboanelor:
fistic macinat
cacao
zahar pudra
nuca cocos colorata
orice altceva va mai place:)

fulgii cu nuci si migdale pe care i-am ales eu au fost acestia si va sfatuiesc sa-i folositi pentru ca dau o textura crocanta bombonelelor




ii macinam in robotul de bucatarie


la fel procedam si cu biscuiteii amaretti si cu biscuitii populari


ii punem pe toti laolalta



adaugam peste ei cacaoa


 adaugam mierea, lichiorul de ciocolata si extractul de migdale


miere si lichior de ciocolata puteti folosi de care va place, insa va sfatuiesc din tot sufletul sa folositi acest extract de migdale. Odata ce il veti incerca nu va veti mai intoarce niciodata la esenta cunoscuta de migdale! Este un extract natural care pastreaza aroma caracteristica a samburilor de migdale, de cea mai buna calitate. O lingurita de extract este de ajuns pentru a aromatiza o prajitura intreaga. Extractul acesta cat si alte multe tipuri de extracte se pot gasi pe Sugarspice.ro.Si cum o veste buna nu vine niciodata singura :), va spun ca in curand o sa urmeze si un concurs care o sa va umple inimile de bucurie :). 



Daca faceti aceste bombonele si pentru copii, atunci inlocuiti lichiorul de ciocolata cu lapte simplu sau lapte condensat. Amestecati bine toate ingredientele pana obtineti o pasta usor lipicioasa. In functie de tipul de fulgi si tipul de biscuiti pe care ii folositi s-ar putea sa fie nevoie de o cantitate mai mare de lapte sau lichior de ciocolata.

din pasta obtinuta formam bilute mici cam cat o nuca


imediat trecem bombonelele prin zahar pudra


 sau nuca de cocos colorata


fistic macinat


 sau cacao


 le asezam in hartiutele lor speciale


si le savuram


 sunt tare bune!


gust pregnant de migdale


 usor alcoolizate :)


in hainute colorate si vioaie


se pastreaza in cutii inchise, rezista si o saptamana, desi eu va zic ca la mine s-au mancat in maxim 2 zile! :)


eu zic ca o sa va placa la nebunie! Nu uitati ca avem concurs cat de curand!


Stay tuned! :)

Etichete: