Fursecuri cu ceai verde matcha



Sunt innebunita dupa fursecuri! Asta dupa mancarea chinezeasca, evident! :) Eu am o relatie aparte cu fursecurile, o recunosc in direct la televizor :). Exista mii si mii de variante de fursecuri, care mai de care mai bune, mai delicate, mai gustoase si mai parfumate. Dar, nu cred ca trebuie sa va spun mai multe pentru ca sunt sigura ca multi dintre voi au aceeasi relatie speciala cu fursecurile :). Biscuiteii astia, verzi asa cum sunt ei, i-am facut mai demult, insa si acum imi umbla gandul pe la ei si cu prima ocazie am sa-i fac din nou. Asta ca sa se stie ca nu ma opresc aici:). Si pentru ca tematica lunii februarie la Tea Party de pe blogul lui Emily este verde-lime (adevarul e ca asta nu e verde-lime, Emily ma primesti cu biscuiteii astia? :) ), m-am decis sa vin si eu la petrecere cu verziturile astea mici. 

Pentru ele am folosit:

150 g unt moale la temperatura camerei
150 g zahar pudra
1 ou 
75 g amidon
120 g faina
2 lingurite pudra ceai verde matcha
pudra de la 1 baton vanilie

intr-un castron am mixat bine untul pana a devenit o crema pufoasa


 am adaugat zaharul pudra si pudra de vanilie si am mixat din nou bine


dupa care am adaugat oul


aici a urmat pudra de ceai verde matcha. Pentru cine nu o cunoaste, arata asa:


Are un gust puternic de ceai verde, dar este agreabil, placut. Pudra de ceai matcha este foarte renumita in Japonia si este folosita la diferite preparate culinare, dar si la deserturi, creme, inghetate, etc.



Compozitia capata o culoare verde tare placuta


am adaugat si faina amestecata cu amidonul


compozitia rezultata am pus-o intr-un pos de cofetarie


cu care am spritat pe o tava acoperita cu hartie de copt rozete verzi :)


 m-am mai jucat un pic cu posh-ul si am facut si alte modele :)


intr-un final m-am decis la inele :)


am dat biscuiteii la cuptorul incins la 170 grade C pentru 8-10 minute. Stati pe langa cuptor sa nu se arda biscuiteii! Aveti grija sa nu prinda pe laturi culoare maro caci ies tare uratei! :):)



ii lasam sa se raceasca si ii putem servi


alaturi de o ceasca de ceai verde, evident! :)


 acum tastand de zor la postarea asta, m-am gandit cum ar fi aratat pudrati cu zahar...hmmm...neaparat trebuie sa o incerc si pe asta! :)


 oricate variante ati incerca, 



gustul de ceai verde matcha este inconfundabil




 iar daca in poze vedeti si alte forme de biscuitei...pai m-am jucat atat de mult cu posh-ul, incat s-a rupt :(


asa ca am trecut la un pistol pentru biscuitei :)


Enjoy! :)

Etichete: