Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 februarie 2013

Help! Particip la concurs! :)


Uof! De cate ori apare cate un concurs cu un premiu frumos, mereu zic ca nu mai particip. Asa am tot zis si de vreo 3 saptamani incoace, si nu stiu cum am facut aseara ca m-am inscris exact pe ultima suta de metri (de aceea o sa si gasiti retetele mele toate in josul paginilor :) ) la concursul de pe Bucataras.ro
Si cum mai toate concursurile se bazeaza pe voturi, iaca nici acesta nu cere altceva, decat sa ma votati. Solicitarile de vot le veti gasi in dreptul fiecarei poze cu reteta.  Daca ati incercat retetele astea, atunci eu zic ca v-au placut, daca nu le-ati incercat, va sfatuiesc sa o faceti. 

Insa cel mai trist lucru in toata treaba asta cu votatul a fost intrebarea "tu cersesti voturi, iar eu cu ce ma aleg daca te votez pe tine?". Pentru cei care m-au intrebat, le raspund: pai, pentru ca de aproape 3 ani postez retete si poze pe acest blog cu tot dragul si tot sufletul. Votul tau ar insemna faptul ca tu ai apreciat retetele postate. Eu asa consider :). Si nu, nu este cerseala! :P

Saratele cu branza Cheddar si cascaval Gruyere


Supa de taitei cu chiftele si spanac

puteti vota reteta aici: 


Tagliatelle Alfredo cu somon si capere

puteti vota reteta aici:





Tort cu nuci, mere, scortisoara si caramel
puteti vota reteta aici:



Acestea fiind zise, eu va multumesc si tot va iubesc chiar daca ma votati sau nu :)


Later edit:
Va multumesc din suflet pentru toata sustinerea voastra! Am aflat cu bucurie ca Supa de taitei cu chiftele si spanac a iesit castigatoare la concursul de pe Bucataras.ro! Sunteti minunati! Va iubesc!


18 comentarii:

  1. Votat, misto si sistemul de votare, ce se castiga?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pai cica se da un Kitchen Aid mare si rosu :)

      Ștergere
  2. Avand in vedere ca doua din retetele cu care participi sunt preferatele familiei noastre, normal ca am votat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult, Ramona! Sper sa-ti placa si alte retete la fel de mult! :)

      Ștergere
  3. Andreea, ceva se intampla, nu apare butonul"voteaza". Am incercat si ieri seara era la fel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum am inteles. Nu putem vota decat o singura data pe zi pentru fiecare categorie de retete. Ma intorc maine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, am mai auzit de chestii de genul asta, in prima zi nu am putut vota nici eu decat vreo 2 retete. A doua zi a fost ok. Nu stiu sa-ti zic ce se intampla. Cred ca sunt niste erori in sistemul de votare. :)

      Ștergere
  5. Fiindca te urmaresc si ador retetele publicate de tine te voi vota cu mare drag, si iti urez mult succes!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiindca te urmaresc si ador retetele publicate de tine te voi vota cu mare drag, si iti urez mult succes!!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu i adevarat, nu cersesti voturi, cand vin aici si mi place ce retete gasesc, ba chiar mai fac si copy pentru arhiva mea personala, cum sa nu te votez? nici nu trebuie sa scrii de cersit andreea! cine ti prefera retetele - iar eu... doamne, mor dupa torturile tale, de ex., macar vazandu le nu neaparat preparandu le :) - te voteaza fara rezerve.
    iar pe site ul bucataras. ro mie nu mi place cand intru deoarece lasa de dorit, la acest concurs, am votat adineaori saratelele tale si am vrut sa votez si tortul, nu s a putut, nu mai apare stampila de votare, probabil necitind regulamentul mi a scapat ceva, insa nu e corect. Adica:
    Mie imi plac mai multe bloguri culinare , la acest concurs sunt candidate mai multe retete de la fiecare, daca eu prefer sa votez ce mi place de la tine vreo doua, de la dulciurifeldefel vreo doua de la caietul cu retete iar vreo doua, de ce nu pot, sa specific, eu sunt doar o cititoare, nu am blog culinar,deci de ce mi se impune sa votez doar ce vrea bucataras.ro?
    0amenii, ma rog, persoanele care vor sa voteze, voteaza dupa preferinte, si la final se aduna voturile, nu asa, pot sa votez un tort,si trebuie sa astept pana a doua zi sa pot vota iar altceva si doar odata?
    chiar ma irita chestia asta, si nu e vorba de altceva,doar ca fetele care au postari au muncit, mult, si macar o satisfactie trebuie sa aiba, nu sa stea infrigurate si ele sa astepte zi de zi, voturi, eu voiam sa votez acuma tot ce mi place, dar maine daca nu pot sta in fata calculatorului... dar tipic romanesc si niste persoane care profita de voi, samd. inchei ca m am enervat, andreea talentul tau e cel mai bun vot sa stii si bucuria celor carora le place munca ta incununeaza premiul pe care zi de zi il castigi, prin accesari.
    aurelia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia, iti multumesc mult pentru sustinere! Multi mi-au spus ca sunt probleme la sistemul de votare, dar...nu cred ca avem ce face. Sa stii ca asa m-am gandit si eu, cine ma place ma va vota :). Iti multumesc inca o data si te mai astept pe la mine :). Pup!

      Ștergere
  8. Am votat, in sfarsit! 122,95,151,141.Se pare ca iti mai trebuie cateva voturi la supa.

    RăspundețiȘtergere
  9. fericirea mea definitiva si irevocabila, ma conformez votand, evident de placere si cu recunostinta, dar, tot n ai sa scapi de o ... nevinovata intrebare - cu ocazia sarbatorilor de iarna stiu sigur in postarile tale ca ai promis ca vei posta torturile de revelion, eu sa stii ca astept rabdatoare, macar sa le vad :)
    succes la concurs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim, sa stii ca intr-adevar am promis ca postez torturile de Craciun si Revelion, insa nu mi-au placut deloc pozele...asa ca la un moment dat renuntasem sa le mai postez. Dar daca totusi doresti, sa stii ca am sa postez, macar pe cel de Revelion :). Multumesc mult!

      Ștergere

Trimite-mi comentariu aici.