Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 martie 2013

Ca la 20 de ani...:)



Cati dintre noi nu am fredonat versurile "Tanar vreau mereu sa fiu, sa traiesc asa cum stiu, ca la 20 de ani...". Ei bine, eu astazi nu am 20 de ani, desi imi lipsesc zilele acelea cand ma simteam in floarea varstei si toata lumea este a mea. ...M-am nascut de Buna Vestire, intr-o zi de marti, desi, din cate am inteles, trebuia sa ma nasc cu vreo 10 zile mai devreme :).  Tortul a fost acesta, reteta o gasiti AICI
Anul acesta am sarbatorit ziua mea cu o zi inainte, impreuna cu familia si ne-am simtit tare bine. Am hotarat sa-mi servesc invitatii cu macaruri chinezesti, asa ca le-am servit urmatoarele:

Pui Gongbao, reteta o gasiti AICI


Vita cu legume (o sa urmeze reteta)


Porc cu aroma de peste (o sa urmeze reteta)


Furnici in copac, reteta o gasiti AICI 



 Ciuperci cu bambus, reteta o gasiti AICI 


Telina stir fry cu caju, reteta o gasiti AICI 


Pachetele de primavara, reteta o gasiti AICI 


Taitei cu legume, reteta o gasiti AICI 

Orez basmati fiert in abur


Creveti picanti, reteta o gasiti AICI 



Turtite de dovleac cu pasta de fasole rosie, reteta AICI 


Dupa care a urmat tortul, reteta urmeaza in curand! Si pentru voi, dragii mei, o felie virtuala, dupa cum vedeti, invitatia este deschisa, dear friends! :)


Un tort delicios cu blat de Chocolate mud cake, si crema de capsune cu bezele (da, bezele, nu bezea! :) ), bezele mari, apoi cu bezele mici si picaturi de ciocolata crocante. Oh, the yum! :) Reteta o gasiti in postarea  Tort cu ciocolata, bezele, si capsune


Sa fiti sanaosi, voiosi si bucurosi! 
Enjoy life! Life is great! :)

21 de comentarii:

  1. la multi ani ! :)
    m-am servit cu cate ceva din minunile tale...

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani cu toate cele bune draga mea!
    Mmm................ce de bunaciuni,mi-as fi dorit sa fiu si eu invitata ta..................hihihi.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani sa fi sanatoasa si fericita,. dspre mancarea chinezeasca am descoperito curand imi place foarte mult acum trebuie sa si invat sa o gatesc cat despre tortulet abia astept reteta.o zi cat mai minunata sa ai .Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de bunatati ai pregatit, iar tortul este absolut fenomenal!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Andreea draga, sa fii sanatoasa, fericita si plina de energie ca la 20 de ani ;) Meniul a fost grozav!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, cite bunatati! La multi ani, Andreea! Sanatate, noroc si multa iubire!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani draga mea! La cat mai multe sarbatori fericite alaturi de cei dragi!
    Si eu m-am sarbatorit ieri, inca mai am tort... dar tot as fura si o feliuta din al tau :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buhaciuc Nicoleta25 martie 2013, 11:10

    Abia astept retetele,in special de tort!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!!!si tot binele din lume!!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani sanatosi si deliciosi! Un adevarat festin! :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi multi ani sanatosi si fericiti multa sanatate si putere de munca asteptam reteteta tortuletului ROZ o sa il fac si eu ptr ziua mea.

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, draga mea ! Sa fii sanatoasa si voioasa in continuare si sa ne faci sa balosim pe aici cu minunatiile tale culinare !
    Diana F.

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, cu sanatate! Tortul arata fabulos :)
    Si abia astept sa incerc cateva retete de mancare chinezeasca de-ale tale. Voi reveni cu impresii...

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani, Andreea! Ce de delicatese! Tortul este superb!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani ! Sa ne incanti in continuare cu retete delicioase !
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  16. La Multi Ani Andreea!!! Multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi tie!
    Ce gatesti este divin!
    Felicitari!

    Lucica D.

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi, multi ani fericiti, plini de iubire si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  18. La Multi Ani, inca o data, Andreea si sa ne rasfeti mereu cu cat mai multe preparate extrem de delicioase ca si acest tort din care am mancat astazi
    2 portii zdravene, spre tristetea altor neprivilegiati :) Rares

    RăspundețiȘtergere
  19. Cam tarziu dar iti spun si eu la multi ani multa sanatate si fericire iti doresc tot ce ai pregatit e minunat,asteptam sa ne impartasesti si noua reteta tortului tau arata tare bine.Iuliana.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce frumos! E o data foarte speciala. Si ai facut niste bucate minunate! Sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce frumos! E o data foarte speciala! Si ai facut niste bucate minunate! Sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere

Trimite-mi comentariu aici.