Chef's Table by Electrolux



Saptamana trecuta Electrolux a inceput un nou proiect, numit Chef's Table by Electrolux, cu un nou concept de evenimente. In cadrul acestui proiect, avem ocazia  sa invatam din secretele bucatariilor internationale alaturi de mari bucatari. 
Prima seara din cadrul acestui proiect a fost dedicata bucatariei....chinezesti! :). Mi-am spus ca in niciun caz nu pot rata o astfel de ocazie :), asa ca m-am prezentat pe data la Club Cortina din Corbeanca, unde am revazut si cunoscut pe cativa dintre numitii bloggeri: Brandusa, Cristina, Ana, Marcel si Andi
Acolo l-am intalnit si pe Tushin, maestru bucatar in cadrul restaurantului Wu Xing. Atat de atenta am fost la detaliile si explicatiile oferite, incat am uitat sa fac si poze. Insa a venit in ajutorul nostru Catalin, care imortalizat momentele in care noi eram cu un ochi in wok si cu urechea la explicatii :).  
Stiind ca in acea seara vorbeam despre chinese food, am stat si m-am gandit oare cum ar putea gati cineva mancare chinezeasca pe o plita cu inductie? Ei da, s-a putut gati chinezeste, si inca cum!


 Am avut ocazia sa testez noua plita cu inductie Electrolux, care are atasat un inel adaptor pe care se aseaza wok-ul. Inelul in cauza are rolul de a transmite caldura catre wok, astfel incat sa poti gati fara probleme mancarea chinezeasca preferata. 


Toata lumea era nerabdatoare sa inceapa gatitul pe plite, mai ales ca era ceva nou pentru noi toti. Primul fel de mancare a fost Rata cu cinci arome si bambus, o delicatesa pe care trebuie sa o refac si eu in bucataria mea si sa v-o prezint. 


Si apoi mi-a fost dat sa vad ce n-am vazut in viata mea  si anume Wrap Tushin. Adica shaorma cu gust chinezesc :). 


O shaorma cu carne de vita, ardei gras, cartofi pai prajiti, ceapa,



 condimente, si bineinteles...lipie! :)


 A fost o experienta interesanta, zic eu :)

Si la final, am degustat Creveti impaturiti caramelizati, intr-un sos dulce acrisor superb!


Ca sa nu va zic, ca dupa ce am avut ocazia sa vad live cum se face sosul acela minune, Tushin ne-a facut si o demonstratie de tocat chinezeste, asa...ca la carte! Eu una n-am satar acasa, dar am zis ca dupa experienta asta neaparat trebuie sa-mi iau unul si sa exersez mai mult tehnica tocatului caci, zau, nu se mai poate asa! :) Am incercat sa fiu cat mai atenta la explicatii si sa toc si eu cat mai fin si mai exact, insa...mai mult m-am facut de ras! :)). Exersati si voi tocatul cu satarul si ia, incercati si voi sa tocati asa ca maestrul:


Simplu, nu? :))

Una peste alta, va spun ca m-am distrat copios in acea seara, m-am bucurat mult sa-mi vad colegii bloggeri culinari, pe Carmen, pe Mugur si pe fetele de la Golin Harris si sa gatesc alaturi de ei.


Love you all! :*