Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 mai 2014

Premii cu iz chinezesc :)




Dragii mei, a sosit si ziua concursului! :) A durat ceva timp pana am apucat sa fac postarea, insa astazi declar deschis concursul organizat cu ocazia implinirii a 4 ani de blog :). Si cum altfel? Cu premii chinezesti. Asadar si prin urmare, am de dat: 

2 premii 
fiecare premiu consta in:
-1 bamboo steamer rotund pe 2 etaje cu diametrul de 18 cm 
-1 set a cate 5 perechi de betisoare cu motive florale si desene
-1 bratara cu banuti chinezesti pentru good luck :)

bamboo steamer este un cos din bambus pentru gatit pe aburi; puteti gati in el legume, diferite tipuri de peste, orez, prajituri chinezesti, coltunasi, chifle, painici....etc. O reteta, o puteti gasi la mine pe blog si AICI

Ce trebuie sa faceti voi:
-sa-mi lasati un comentariu mai jos la aceasta postare in care sa-mi spuneti  pe scurt cum ati ajuns sa accesati blogul meu. Sa zicem, spre exemplu: fie ca ati gasit vreo reteta de a mea pe net si ati ajuns pe blogul meu, fie ca ati auzit de la prieteni, fie ca  v-am spus eu, sau poate m-ati gasit pe Facebook, etc... Atat! :) Nimic mai mult :)

La acest concurs poate participa oricine. Concursul incepe astazi: 28.05.2014 si se incheie pe data de 13.06.2014 orele 23:59. Pe data de 14.06.2014 voi anunta castigatorii. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti cu ajutorul Random.org. Premiile vor fi expediate castigatorilor prin Posta Romana la o adresa valida pe teritoriul Romaniei. 

Va rog: 
-comentariul sa fie insotit de numele si prenumele vostru  pentru a nu exista confuzii
-nu lasati comentarii semnate Anonim (nu le pot publica pe acelea!)
-lasati un singur comentariu per participant
-daca doriti si va face placere, puteti distribui postarea cu concursul mai departe, puteti da Share pe Facebook, sau puteti spune si altora :). 

Mult succes! Va astept la comentat! :)

117 comentarii:

  1. Eu cred ca am ajuns pe blogul tau prin link de pe alt blog, dar nu mai retin exact de unde...a trecut ceva timp de cand te urmaresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceau,de pe un alt blog am ajuns pe blogul tau,te urmaresc si pe facebook cu mare drag.numele meu e andrea lihet

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat peste facebook-ul tau din greseala si m-au atras mult imaginile pe care le-am vazut :D. Ana Maria Donea (facebook)

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-am gasit prin intermediul lui Andie (andie.ro) acum aproximativ 1an! si apoi a urmat facebook cum altfel :) Andreea Calin

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie una imi place la nebunie mancarea chinezesca si nu numai. Visul meu este sa ajung intr-o buna zi in China,imi place tara,traditiile tot ce apartine de China si desigur chinezii ♥. Asa am ajuns pe blogul tau cautand pe internet desigur preparate chinezesti. Multumesc din suflet pt retete ♥ ♥ ♥(Ionela claudia serbanescu) si desigur suntem prieteni pe facebook .

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca de undeva de pe net si nici nu ai idee cat ma bucur ca te-am gasit! :) Daniela Isaila

    RăspundețiȘtergere
  7. Am gasit blogul tau pe Google, cautand retete chinezesti, mai precis pachete de primavara, daca imi aduc bine aminte :) M-am simtit norocoasa! (Florina Furfurica)

    RăspundețiȘtergere
  8. Scarlat Zgaraianu Mihaela28 mai 2014, 20:51

    Eu am cautat retete chinezesti pe google sperand sa gasesc un blog de gen in limba romana. Pana sa gasesc acest blog foloseam doar bloguri in limba engleza. Mai exact....cautam o reteta de `Furnici in copac` :) Facebook: Scarlat Zgaraianu Mihaela.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ajuns pe blogul tau cu aproape 3 ani in urma,cand voiam sa-mi fac si eu un blog micut unde sa-mi adun retetele.Cautam bloguri care sa-mi placa,care sa ma inspire si mai ales imi plac tare mult deserturile tale.Sincer , mancarurile chinezesti inca nu m-am incumetat sa le pregatesc pentru ca ele trebuie pregatite in vase mai speciale,pe care eu nu le am,trebuie servite ca atare si neavand am tot amanat! E un blog tare frumos si interesant si imi face mare placere sa-l "rasfoiesc" cand am timp.

    RăspundețiȘtergere
  10. Madalina Petraru28 mai 2014, 21:04

    Acum ceva timp .. cred ca un an .. am avut chef sa fac in casa un orez .. specific chinezesc si asa am dat de blogul tau .. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-era pofta de niste chinese si am cautat pe google o reteta, asa am dat de blogul tau aici, apoi de pagina de FB, am dat scroll si scroll, am citit o gramada de posturi... mi s-a facut si mai foame, asa ca m-am apucat de gatit dupa retetele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ana-Maria Stancu28 mai 2014, 21:07

    pe facebook,la Madalin Pribu,daduse like la o reteta cu mancare chinezeasca si chiar imi place si sunt interesata de bucataria chinezeasca

    RăspundețiȘtergere
  13. Am ajuns sa iti cunosc blogul de pe un share de pe facebook :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Am gasit blogul tau dupa ce am citit reteta de budinca de tapioca pe andie.ro, pe care am si facut'o si a iesit foarte buna :D Dana Abrudan

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu si ai mei suntem mari fani mancare chinezeasca ( si china ) asa ca am gasit blogul acesta cautand pe net o reteta
    Eliza

    RăspundețiȘtergere
  16. De ceva timp de cand mai hoinaresc pe net, fiind ,,in love'' de tot ce tine de mancare exotica, am cautat o mancare cu ciuperci urechi de lemn si coltunasi chinezesti ca mi se facuse pofta dupa ce am fost la Europa si la Dragonul Rosu unde mancasem la un restaurant si am gasit retetele tale..am pregatit si apoi de cate ori imi vine pofta, stiu unde sa caut...ingrediente sa am. Imi place blogul tau si gusturile mancarurilor chinezesti cat si felul cum le prezinti. Sunt o gurmanda si esti pe lista mea pentru crizele de ceva bun... :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu am cautat o reteta chinezeasca pe net si asa am ajuns sa descopar blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ioana Popirda28 mai 2014, 22:11

    Stiu ca la un moment dat la apucase si pe mine obsesia mancarii chinezesti, dar de blogul tau am dat dintr-o simpla intamplare. Eram pe un alt blog si cand m-am uitat la Favourites am vazut numele blogului tau si ultima reteta din perioada respectiva care mi-a atras atentia. Stiu ca am stat atunci aproximativ 2 ore cercetand blogul tau, mai ales ca era si este un blog cu niste retete fenomenale si pe care nu le gasesti prea des in alta parte.Revin cu mare drag de fiecare data si toate retetele incercate au iesit foarte bune, mai ales cupcakes-urile cu lavanda si ciocolata alba si celelalte cu crema de lamaie si umplutura de dulceata de mure. O zi buna iti doresc si la cat mai multe retete extraordinare! Ioana

    RăspundețiȘtergere
  19. In primul rand Buna !!! :D am ajuns pe blogul tau gratie unei pofte nebune de ceva gatit in stil chinezesc sau ma rog,ceva improvizat de mine dupa o reteta chinezeasca. Mi-a placut mult de tot ce am gasit aici in micul tau coltisor chinezesc. Am vrut sa te am si pe facebook si am dat si like la pagina ca sa vad mereu ce bunatati mai postezi si in acelasi timp sa fiu sigura ca nu uit de blogul tau pt ca mereu sunt in cautare de inspiratie in bucatarie :) Te pup si chiar daca nu voi fi castigatoarea vreunui premiu,ma bucur macar ca am descoperit acest blog .

    RăspundețiȘtergere
  20. Am vazut cand sora mea a dat like paginii de facebook Andreea Chinesefood. Si pentru ca m-a facut curioasa am intrat pe pagina blogului!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nici nu stiu cum am ajuns la tine. Asta doar pentru ca nu te urmaresc de azi de ieri :) Ori prin blogosfera, ori ti-am vazut retetele pe careva site culinar. Oricum, eu cu mare drag vin sa ma uit la retetele chinezesti si chiar am si incercat cateva.
    Adina Ciocalau

    RăspundețiȘtergere
  22. de la tine personal :) - Elena Danila

    RăspundețiȘtergere
  23. Am cautat o rețetă chinezească pentru vita picantă și..voilà! :) Am dat peste blog-ul tau care este de-a dreptul GENIAL! <3 ( "am plutit" pe acest blog mai mult de 2 ore :"D ).

    Foarte bine sunt explicate rețele și pozele sunt de prima calitate!


    RăspundețiȘtergere
  24. vlad narcisa28 mai 2014, 22:40

    Am ajuns prin link de pe alt blog.

    RăspundețiȘtergere
  25. Am ajuns pe aici datorita Cristinei Mazilu, care se lauda ca ai invatat-o care sos de soia e the real deal. :D

    RăspundețiȘtergere
  26. am cautat o reteta chinezeasca pe net si asa am ajuns sa descopar blogul tau. fb ene maria

    RăspundețiȘtergere
  27. Am ajuns pe blogul acesta datorita : https://www.facebook.com/Mitinitta?fref=nf , a anuntat ca aveti un concurs dragut! Sunt in mare cautare de retete diverse pentru fetita mea de 1 an, asa ca o sa zabovesc pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna, ma numesc Adriana Belea, si te-am gasit acum un an si ceva cautand retete chinezesti, de atunci te urmaresc si pe Facebook. Bravo si la mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  29. am descoperit blogul tau cautand retete de mancaruri chinezesti acum vreun an si ceva .imi ardea de ``pui dulce acrisor`` si nu aveam bani sa merg la restaurant:P si cand am descoperit pagina ta....nu am mai mers la restaurant chinezesc de atunci:) . imi place ca explici pe intelesul tuturor ,ai poze minunate si inviti cititorul sa ``manance cu ochii`` inainte de a merge spre bucatarie si a pune mana pe oale si cratite;)

    RăspundețiȘtergere
  30. De pe Facebook, de la o pagina pe care o urmaresc :) Mitinita, mai precis; acum iti studiez retetele, ma tenteaza sa incerc cateva :)...si tb sa adaug numele, pe care am uitat sa-l mentionez :P Alina Roman

    RăspundețiȘtergere
  31. Am ajuns pe acest blog de pe pagina de Facebook "Mitinita". Gasesc ca este un blog foarte interesant, mai ales ca sunt un impatimit al gastronomiei. (Am optat pentru 'anonim' din cauza ca nu am cont pe nicio platforma semnalata la comentarii.)
    Catalin Zahariea

    RăspundețiȘtergere
  32. De pe FB de la Mitinita. Ador mincarea chinezeasca si coreeana. In plus maninc deseori cu betisoare :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Mihaela Ursan
    Am ajuns pe acest blog de pe pagina de Facebook "Mitinita".

    RăspundețiȘtergere
  34. prin google, cautand o reteta delicioasa de omleta . Si de-atunci ...te tot "urmaresc"

    Monica Horoiu

    RăspundețiȘtergere
  35. Emilia Cocosila29 mai 2014, 08:38

    Am ajuns pe blogul tau cautand o reteta de furnici in copac, acum mai bine de un an. De atunci tot ma uit prin retete si incerc cate ceva.

    RăspundețiȘtergere
  36. eu am ajuns la tine de pe blogul Lei Povesti culinare!
    Ana Mirea ( jurnalulanei)

    RăspundețiȘtergere
  37. te am descoperit , si ma bucur din suflet pentru asta , cautand o reteta pe google ! dupa care te am adaugat in lista mea, pretioasa , de prieteni pe facebook .
    kmy elena (facebook ) :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Am ajuns pe blog cautand retete din bucataria chinezeasca, mai exact taitei chinezesti. Mare Casilda

    RăspundețiȘtergere
  39. De pe facebook:)
    Anca Iordanescu

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna, in urma cu 1 an de zile am descoperit blogul tau:fiind o mare amatoare a mâncării chinezesti am dat un search pe Google si uite așa am dat de blog....care este minunat....am încercat deja câteva retete si au fost minunate...felicitări si succes in continuare! ( Goga Crina)

    RăspundețiȘtergere
  41. Nu-mi amintesc cum am descoperit blogul tau , dar il vizitez des:)Felicitari pentru munca depusa. Se simte cand un blog e cladit, zi de zi, cu dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  42. De pe net intai, iar apoi pe de FB. Oricum..esti un om de bucatarie desavarsit si te admir mult. Luca Mirabela

    RăspundețiȘtergere
  43. eu am cautat o reteta petntru pui Gongbao si asa am ajuns la blogul tau. nu ti imaginezi de cate ori am facut reteta asta de atunci:)Andreea Buzdugan

    RăspundețiȘtergere
  44. Magda Zamfir29 mai 2014, 10:23

    Buna Andreea. Ne-am cunoscut la Targul de Turism, la Perfect Tour unde am mancat 4 zile cel mai bun desert ever.... tapioca :))))). De atunci o fac de cate ori am ocazia, e grozava. Multi ani inainte blogului tau si tie.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna,Am intrat pe blogul tau ,ca urmare a publicarii unei retete de catre blogul Petitchef.Asa a inceput totul si de atunci m-am abonat la postarile tale.Retetele sunt foarte bune.
    Multumesc
    Tatiana

    RăspundețiȘtergere
  46. Acum ceva ani am cautat o reteta de mancare chinezeasca (ceva cu orez) si postarea ta era prima pe Google. Apoi am vazut ca si in RSS feed imi arata toata postarea cu poze cu tot si de atunci te urmaresc.

    RăspundețiȘtergere
  47. Am descoperit blogul după ce am urmărit emisiunea "Sănătatea in bucate" de pe Digi24.
    Mihai Czika

    RăspundețiȘtergere
  48. mi-am adus aminte ca a cam trecut sezonul ridichilor albe si repede repede am intrat pe site-ul Mitinitei sa vad daca nu cumva imi lipseste ceva....si asa am gasit ceva foarte interesant, cu mulet bunatati - blogul tau :)
    dana dunca

    RăspundețiȘtergere
  49. Am ajuns pe acest blog de pe blogul ''Mitinita''.
    Lavinia Petris

    RăspundețiȘtergere
  50. Am auzit de la o colega de serviciu, care foloseste retetele acestea pentru a gati fiicei sale. Si....am zis "De ce nu?"

    RăspundețiȘtergere
  51. De pe google am ajuns aici, cautand retete chinezesti adevarate :)
    Madalina Todirel

    RăspundețiȘtergere
  52. Gabriela Hagiu29 mai 2014, 14:00

    Căutăm o rețetă pe net și am dat peste blogul tau.... Sunt aproape 3 ani de când te citesc.
    Gabriela Hagiu

    RăspundețiȘtergere
  53. Daca imi amintesc bine, cautam o reteta mai sofisticata de tort de mere pe google, iar a ta mi s-a parut cea mai interesanta. Apoi am descoperit si restul retetelor si am ramas fan fidel. apoi pe facebook.. si recent si la Digi24 :) Numai bine! Si mult spor in continuare!
    Elena Gheorghe (si trimite premiul inainte de 25 iulie, ca o sa-mi schimb numele) ;))

    RăspundețiȘtergere
  54. Oh, te urmaresc de multa vreme si chiar nu mai retin daca am ajuns aici prin intermediul altui blog sau cautand veo reteta. Desi cred ca prima varianta e cea corecta. Aveam o perioada in care descopeream cu fascinatie blogurile culinare. Acestea veneau ca o alternativa la site-urile/revistele cu retete care adesea nu aratau suficient de interesant incat sa iti atraga atentia si sa te faca sa iti doresti sa incerci mancarurile propuse. Iar blogurile erau... wow! Cu imagini frumoase, adesea cu poze pentru fiecare pas din reteta, cu o nota personala, etc.

    RăspundețiȘtergere
  55. Ana-Maria Krapal29 mai 2014, 14:49

    Am aflat de blogul tau de la o prietena foarte buna, acum ceva mai bine de un an. Cautam cateva retete simple si gustoase pentru a-mi sarbatori ziua de nastere. Chiar au avut mare succes :)

    RăspundețiȘtergere
  56. te-am descoperit azi pe un grup de slabit,pe facebook. postase o doamna reteta de turtite chinezesti :)
    Giorgiana Ghenghiu

    RăspundețiȘtergere
  57. Cu siguranta stiu ca am ajuns pe blogul tau acum aproximativ 6 luni, cand discutam cu o prietena tocmai despre gatitul in stil asiatic, la aburi. Ce nu stiu cu siguranta e daca a fost dupa un link de pe google sau din alta pagina.
    Imi place tare sa preiau macar idei de la tine, daca nu retete intergrale (din lipsa ingredientelor) cu atat mai mult cu cat copiilor le place mancarea asiatica.
    Multumesc de oportunitatea de a participa la concurs :).

    Abalasei Camelia

    RăspundețiȘtergere
  58. am ajuns aici cautand pe net o reteta de "ceva chinezesc" Maria Magdalena Pascu

    RăspundețiȘtergere
  59. Mie mi-a recomandat cumnata mea blogul tău. Și recunosc că îl îndrăgesc. Chiar acum de asta am intrat, să fac un tort de la tine :D și am dat peste concurs. O să-ți las link să vezi ce-mi iese :D dacă-mi iese ;) Și firește, particip la concurs :D

    RăspundețiȘtergere
  60. Cristian Szilagyi29 mai 2014, 16:44

    Cred (a trecut ceva timp de atunci) ca am ajuns aici urmarind un link de pe un alt blog. Interesant si gustos blog ai. Felicitari si la Mai Multi Ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
  61. Cautam o reteta chinezeasca si am gasit blogul tau, la care m- am abonat imediat si din care, de atunci, am facut foarte multe retete chinezesti, tarte, dulciuri cu mare succes la toti prietenii mei:) matilda simona corpaci teodorescu

    RăspundețiȘtergere
  62. Pe google, cautand retete de prajituri, am dat de un tort cu zmeura si am ramas cucerita!

    RăspundețiȘtergere
  63. Am ajuns pe blogul tau din alt link pe care nu il mai stiu. Am inceput sa il citesc incet-incet dupa ce te-am urmarit la emisiunea lui Marius: Sanatatea in bucate. Mi-au placut budinca de tapioca (pe care o am in plan dupa ce achizitionez ingredientele) si pestele gatit la aburi.

    Mihai Ignat

    RăspundețiȘtergere
  64. Am ajuns pe blogul tau din alt link pe care nu il mai stiu. Am inceput sa il citesc incet-incet dupa ce te-am urmarit la emisiunea lui Marius: Sanatatea in bucate. Mi-au placut budinca de tapioca (pe care o am in plan dupa ce achizitionez ingredientele) si pestele gatit la aburi.

    Mihai Ignat

    RăspundețiȘtergere
  65. Fie de pe google, fie de pe vreun alt blog. Nu mai stiu precis, dar stiu ca prima reteta inspirata de la tine a fost Tortul cu ciocolata, bezele si capsune. Delicios si de repetat si anul asta ca tot e sezonul capsunelor.
    Simona Pasnicu

    RăspundețiȘtergere
  66. eu te stiam de mult, dar cred ca am inceput sa casc mai mult gura pe aici dupa colaborarile tale cu Electolux
    Nicoleta Grofova

    RăspundețiȘtergere
  67. Cautand retete de mancaruri chinezesti, pe google. Am gasit blogul tau, care e fantastic, m-am indragostit imediat. Bineinteles , am devenit fan, urmaresc mereu toate retetele, inclusiv minunatele tale torturi. (Mirela Aurora)

    RăspundețiȘtergere
  68. Nu-mi aduc aminte momentul exact cand te-am descoperit, te citesc de cativa ani cred. Cert este ca interesul meu se datoreaza pasiunii tale pentru bucataria chinezeasca. Mai tarziu am revenit pentru ca retetele sunt foarte bune, detaliate si imi ies mereu dar si pentru ca pozele tale au devenit irezistibile. :)

    Diana Borca

    RăspundețiȘtergere
  69. Cautam niste retete de feluri de mancare traditionale chinezesti si ... voila! Asa am gasit blog-ul Dvs.! Fapt pentru care va multumesc!

    Oliver Ababei

    RăspundețiȘtergere
  70. de la Andie's blog :)

    RăspundețiȘtergere
  71. Wendl Roxana30 mai 2014, 08:50

    Fusesem cu o seara inainte la un restaurant chinezesc si eram foarte curioasa cum se face mancarea chinezeasca de e asa de buna. Si cautand pe google... te-am gasit. Cred ca a fost acum vreo 3 ani. De atunci pot spune ca am facut aproape 80 % din retetele tale chinezesti.

    RăspundețiȘtergere
  72. Florin Nicolau30 mai 2014, 10:09

    cautam o reteta de furnici in copac si am ajuns aici :). ps: au fost delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  73. La multi ani minunatului tau blog! Te-am cunoscut de cand sunt si eu in blogosfera si am vazut retetele tale minunate pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere
  74. Sunt abonata pe Pinterest la board-uri cu retete si am gasit recenzia ta despre mixerul Phillips cu imaginea de desert. Arata foarte bine asa ca am intrat pe pagina ta si am ramas fidela. :)

    RăspundețiȘtergere
  75. Dima-Apostol Andreea-lavinia30 mai 2014, 15:23

    La multi Ani pt blog! Mie si sotului meu ne place foarte mult mancarea chinezeasca si m-am hotarat sa fac si eu acasa asa ca am cautat pe net retete si am dat de minunatul tau blog, cu retete foarte bine explicate si delicioase. Multumesc ca l-ai creat :)

    RăspundețiȘtergere
  76. Urmaresc blogul tau de ceva vreme (desi nu am mai comentat) si l-am gasit cautand retete chinezesti autentice. Am fost foarte fericita sa gasesc o varietate mare de retete foarte bine explicate si am folosit o parte din ele.
    Recunosc sincer ca aburitorul de bambus m-a intrigat (fiind greu de procurat in afara Bucurestiului). Gatesc in fiecare zi si iti multumesc pentru gura de aer proaspat pe care o aduci in blogosfera romanesca. Andreea Zamfir.

    RăspundețiȘtergere
  77. Ioana Badara31 mai 2014, 14:42

    Cautam o reteta pentru taieteii chinezesti si... google m-a adus aici prima oara!

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna,
    Nu intrasem aici ca sa particip la concurs, ci ca sa caut o reteta de placinta :) Maine fac un picnic cu prieteni in parc si vreau sa le duc ceva buna. Daca insa am gasit si acest concurs, am zis sa-ti scriu, mai mult ca sa impartasesc o experienta, decat ca sa castig :) Desi acele betisoare tare imi fac cu ochiul :)
    Am intrat prima data la tine... cautand pe Internet bloggeri culinari de top pentru un proiect de marketing. Dintre toti, am ramas cu tine, mi-ai cazut draga :D Imi place ca ai retetete explicate pas cu pas in poze - mi-a fost foarte usor sa gatesc urmarindu-le asa si ca, bineinteles, ai retete chinezesti. Sunt mare fan bucataria asiatica - orice gatesc trebuie sa aiba sos de soia si susan :)
    De la tine am invatat care sunt ingredientele de baza chinezesti si le folosesc de atunci: ulei de susan, otet de vin, sos de soia, cinci condimente...
    Multumesc pentru minunatele retete de pana acum si succes in continuare!
    Sa ma intorc la placinta acum... :)
    Georgiana Serban

    RăspundețiȘtergere
  79. Sincera sa fiu... iti stiu blogul de atat de multa vreme si nici nu mai stiu cum te-am gasit :)
    Inclin sa cred ca printr-un comentariu pe care l-ai lasat pe unul din blogurile pe care le frecventam in acel moment. Oricum ar fi... m-ai cucerit :)

    RăspundețiȘtergere
  80. Am dat de blogul tau cautand pe internet retete asiatice. :D Sunt indragostita de lumea orientala si bucataria e de asemenea cat se poate de importanta prin specificul sau. Ma bucur sa te citesc si sa savurez cu privirea minunatiile tale. Din cand in cand mai experimentez si eu. =^_^=
    Maria-Camelia Nita

    RăspundețiȘtergere
  81. Am căutat pe google reteta de mancare chinezeasca si din fericire am ajuns pe blogul tau :)
    Gabriela Ticu

    RăspundețiȘtergere
  82. Cautand un manual de limba chineza,am descoperit acest blog dedicat gastronomiei si nu numai!

    RăspundețiȘtergere
  83. Te-am gasit pe blogul Dulegarii culinare, si mi s-a parut foarte interesant numele tau. Si nu m-am inselat deloc :-) Anda Cazamir

    RăspundețiȘtergere
  84. Ioana Mihalache1 iunie 2014, 21:01

    Cautam o reteta de tort cu nuca si am dat peste o reteta de-a ta , care m-a cucerit si pe care o tot repet...

    RăspundețiȘtergere
  85. Am ajuns pe blogul tau cautand o reteta de supa chinezeasca iute acrisoara, care-mi place la nebunie. Am tot facut-o de atunci, si de fiecare data mi se pare ca nu am oale destul de mari, fiindca se termina prea repede! :)
    Andreea Bololoi

    RăspundețiȘtergere
  86. Fiind un impatimit al bucatariei chinezesti nu a fost foarte greu sa gasesc blog-ul pt ca la noi sunt mai mult mancaruri si retete pseudo-chinezesti (cum le spun eu) care nu au aproape nimic de a face cu bucataria chineza. Aici am gasit sfaturi si retete cu adevarat chinezesti. Multumesc! (Ladislau Kovacs)

    RăspundețiȘtergere
  87. Te-am găsit, si mă bucur pentru asta, prin intermediul unei verisoare.

    RăspundețiȘtergere
  88. Am gasit acest blog din intamplare si de atunci urmaresc mereu postarile :)

    RăspundețiȘtergere
  89. Am descoperit blogul pe facebook si pe loc m-am indragostit de calitatea retetelor,a fotografiilor si a tot ce compune acest blog.Felicitari si am sa va urmaresc cu placere in continuare!(Anamaria Bahudu)

    RăspundețiȘtergere
  90. Mi-a spus un prieten de pagina dvs. de Facebook si asa am ajuns sa dau like si sa particip la acest minunat concurs.

    Zahariea Victor

    RăspundețiȘtergere
  91. V-am descoperit minunatul blog cand cautam o reteta de baclavale si de atunci l-am urmarit permanent :) Cosmin Lazar Galati

    RăspundețiȘtergere
  92. Tigau Madalina4 iunie 2014, 22:28

    Am gasit acest blog cautand retete chinezesti

    RăspundețiȘtergere
  93. Biscuiței sărați cu brânză - intr-o noapte, acum vreun an jumate, cautam retete de biscuiti pe net ... atunci am descoperit blogul, apoi pagina de facebook

    RăspundețiȘtergere
  94. Simona P. din Iasi5 iunie 2014, 09:33

    Anul trecut cautam pentru ziua mea o reteta de tort cu zmeura si asa am ajuns pe blog :). Iar intamplarea face sa fiu si o iubitoare a mancarii chinezesti, asa ca am ramas fidela blogului si paginii de FB si mereu arunc aici un ochi fie pentru inspiratie, fie doar ca sa imi provoc papilele gustative. La multi ani si la cat mai multe retete delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  95. Trifu Andra Cristina5 iunie 2014, 09:47

    Ah, noroc cu mama :) Ea a descoperit blogul, pe Facebook, iar la recomandarea ei, am inceput si eu sa citesc, sa aflu lucruri noi

    RăspundețiȘtergere
  96. Cautam retete pe blog, dar nu mai stiu ce reteta, si m-a atras pur si simplu simplitatea si frumusetea fotografiilor. Monica Jureschi

    RăspundețiȘtergere
  97. Iulia Jibleanu5 iunie 2014, 22:43

    Cautand o reteta ( supa Peking ), din aproape in aproape am ajund pe blogul tau. Am gasit reteta de supa dulce acrisoara care e cam acelasi lucru (sau cel putin mi se pare mie ;) ). Am facut-o si a iesit minunata. Asa ca de atunci (aproape 3 anisori) te verific cel putin saptamanal.
    Cu mult drag, Iulia

    RăspundețiȘtergere
  98. Nume: Lavinia Pasparuga
    Am descoperit blogul in blogroll-ul altui blog pe care il urmaresc. Cand am auzit de cineva roman interesat in culturile asiatice am explodat de fericire pentru nu foarte multi apreciaza aceasta cultura. Continua cu blogul si cu pasiunile tale pentru ca merita!! :))

    RăspundețiȘtergere
  99. navigam pe bloguri culinare si te am gasit! Lucky me:) Toate bune! Adina Ene

    RăspundețiȘtergere
  100. Am gasit urma acestui minunat blog prin intermediul sotului meu, care n-a vrut sa-mi spuna de prima oara ce minunatie a gasit si m-a lasat pe mine sa-i cotrobai pe wall-ul sau de Facebook si mai apoi sa dau de dvs. Felicitari pentru tot ce faceti!

    Marioara Zahariea

    RăspundețiȘtergere
  101. Gabriela Jijie7 iunie 2014, 15:25

    Ne-am intalnit intr-o excursie in Delta Dunarii - septembrie 2012 si acolo ne-ai povestit despre blogul tau.
    Multumim pentru toate retetele minunate:)

    Gabriela Jijie - Brasov

    RăspundețiȘtergere
  102. Am ajuns in casuta ta de pe pagina altui blog, nu mai retin exact cum se numea.

    Alina Vicu

    RăspundețiȘtergere
  103. Hey, felicitari pentru cei 4 ani frumoși în care ai "ai muncit" pe blogul tău, la cât mai mulți! Eu am ajuns dintr-o întâmplare aici, una fericită. Citeam un alt blog roxtao.com și am văzut numele blogului tău pe blogroll, și cum îmi place să gătesc am zic că ar fi ceva nou, așa că am intrat.
    Ghinea Eugenia

    RăspundețiȘtergere
  104. Hey, cred ca acum aproximativ 2 ani am descoperit blogul cautand o reteta. Prin urmare google m-a adus pe acest blog :)

    RăspundețiȘtergere
  105. Salut! Si eu tot asa, cautand o reteta am ajuns la tine. Ce sa zic, chiar daca nu le gatesc si eu, este o placere sa te urmaresc pe tine cum le faci.

    RăspundețiȘtergere
  106. Buna! Cand eram mica am mancat un preparat gatit de o chinezoaica si de atunci m-am indragostit de betisoare :3 nu prea am avut ocazia sa manac astfel de mancaruri . fiind fan k-pop am cautat pe internet retete coreene ,dar nu am gasit nimic :( . Am dat insa peste blogul pe care il ador!

    RăspundețiȘtergere
  107. Buna! Am ajuns pe site-ul tau cautand retete pentru mancaruri asiatice, inca de mica am fost pasionata de animeurile si filmele create de ei, si de atunci mi-am dorit sa cunosc cat mai multe despre cultura lor, implicit mancarea lor. Ma bucur mult ca am gasit blogul tau, pentru ca am reusit sa descopar o multime de retete care mi-au facut zilele mai gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  108. Salutare! Fiind pasionata de turism si mai nou de gastronomie, ma apucasem la un moment dat sa caut bloguri cu retete specifice din diferite colturi ale lumii. Asa ca inevitabil am ajuns si pe blogul tau si tare ma bucur pentru asta :)

    Felicitari pentru aniversare si la cat mai multe retete!

    Ana :)

    RăspundețiȘtergere
  109. Buna! Am avut o perioada acum 1 an in care am fost obsedat de mancarea chinezeasca, mi-am cumparat diferite ingrediente, faceam dupa ureche si apoi am dat din intamplare de blogul tau (probabil de pe google) si am citit articolul "Cum sa gatim mancarea chinezeasca perfecta", cu acele NU-uri... iar de atunci am inceput sa respect reteta si am folosit cam 10 retete de pe acest blog... si am primit cuvinte de lauda de la sotie in special, dar si de la parinti, socri, nasi.

    La multi ani ... si la mai multe retete!

    RăspundețiȘtergere
  110. Aaa, păi e dragoste mai veche blogul tău!
    De la Cat's kitchen aka Adina am ajuns pe blogul tău apoi te-am regăsit pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere
  111. Am ajuns pe blogul tau atunci cand am cautat retete de mancaruri cu specific chinezesc. sincere felicitari pentru ce faci. M-a inspirat foarte mult blogul tau! Spor la bucatarit in continuare!!! te pup!
    Diana Vintila

    RăspundețiȘtergere
  112. Am incercat sa caut pe google locuri de unde pot cumpara seturi chinezesti pentru ceai si am dat peste blogul tau cu retete chinezesti, de care oricum aveam nevoie! :D nu am gasit seturi de ceai, dar am gasit o multime de retete pe care abia astept sa le incerc [imediat ce ies din sesiune!] nu stiu pe care sa o aleg prima :))

    Emanuela Badea

    RăspundețiȘtergere
  113. Buna Andreea. Am descoperit blogul tau intamplator pe Google. Este unul dintre cele mai bune siteuri culinare pe care le-am citit si sfaturile tale mi-au fost de mare ajutor, fie ca am gatit o portie buna de pui cu ciuperci shiitake, fie o tava savuroasa de briose cu lavanda :)
    La multi ani! Ioana Marinescu

    RăspundețiȘtergere

Trimite-mi comentariu aici.