Quinoa cu legume si naut la cuptor




Atunci cand nu am mult timp la dispozitie pentru a gati ceva, recurg la metode rapide, dar care sa imi asigure un preparat delicios, sanatos si satios. De multe ori se intampla sa scot din camara cate o conserva de naut delicios de la SunFood si sa prepar un hummus genial cu ce am prin casa. Fie ca este cu rosii uscate cum am aratat AICI, fie ca este cu ardei copti, sau cu dovleac ca cel de AICI, fie ca este cel clasic. 
Dar de multe ori imi doresc un preparat gatit de care sa ma pot bucura imediat si din care sa imi ramana si pentru a doua zi la pranz. Asa ca apelez la varianta cu legume coapte care necesita minimum de preparare, dar multe arome delicioase!
Ingrediente:
1 ceasca boabe quinoa 
1 conserva naut 400 g Sun Food
1 capatana mica broccoli
2 morcovi
2 catei usturoi intregi
1 cartof dulce
1 ardei gras rosu
1 crenguta cimbrisor proaspat
2 linguri ulei de masline
sare
piper


Pentru inceput, incingeti cuptorul la 180 grade Celsius. Spalati legumele, curatati-le si tocati-le in cuburi potrivite


Desfaceti conserva de naut, scurgeti-o bine de apa, puneti nautul pe un prosop de bucatarie curat si uscati-l bine. 
Puneti toate legumele in tava impreuna cu nautul uscat. Adaugati cimbrisorul, sarea, piperul, uleiul de masline si cateii de usturoi intregi necuratati. 
Dati tava cu legume la cuptorul incins pentru 25-30 de minute 



pana ce legumele sunt moi la interior si caramelizate si coapte la exterior


Intre timp pregatiti quinoa: spalati in 2-3 ape quinoa, puneti-o intr-o oala impreuna cu 2 cesti de apa si un praf de sare. Cand apa ajunge la punctul de fierbere, dati focul la minim si acoperiti oala cu un capac, lasati sa se gateasca la foc mic pana ce apa este complet evaporata, iar quinoa se umfla usor si este moale. (aproximativ 10 minute)


puneti quinoa in farfuria de servit, iar pe deasupra legumele coapte.


Varianta mea de astazi este vegana, dar daca doriti si alte variante, puteti opta sa puneti pe deasupra bucatele de branza feta, spre exemplu. 



 Sau alaturi de o salata delicioasa cu verdeturi.


Incercati varianta mea, o sa va placa mult! 


Enjoy!

Etichete: