Salata de fasole cu varza kale





In ultima perioada am simtit nevoia sa mananc mancaruri calde si mai consistente, frigul de afara si-a spus cuvantul, asta este clar. Cu toate acestea, in unele seri mi-am preparat si salate consistente, dar delicioase, fara a contine prea multe ingrediente. Un astfel de exemplu a fost salata cu fasole de la Sun Food si minunata kale. Mi-a placut atat de mult, incat am repetat-o zilele trecute si am pozat-o ca sa va arat si voua cat de buna este! :)

Ingrediente:
1 conserva fasole alba Sun Food 400 g
2 maini frunze tinere kale
6-7 rosii cherry
4 oua prepelita fierte
2 ardei grasi mici
1 ceapa rosie

pentru dressing:
1 lingurita mustar Dijon simplu
1 lingurita mustar Dijon cu boabe
1 lingurita crema de otet balsamic
1 lingurita miere
1 praf sare
piper
2 lingurite ulei de masline



Pentru inceput scurgeti bine fasolea de apa in care a stat


Spalati bine varza kale, tocati-o marunt si puneti-o intr-un bol incapator


Va sfatuiesc sa gasiti varza kale tanara cu frunze mici astfel incat sa fie mai frageda


tocati ardeii si rosiile cherry


turnati deasupra fasolea scursa


apoi ceapa rosie tocata fideluta


Preparati dressing-ul: intr-un bol puneti cele doua tipuri de mustar, crema de otet balsamic, mierea, sarea si piperul. Amestecati totul bine cu ajutorul unui tel. 


Turnati in fir subtire uleiul pana obtineti o compozitie groasa de consistenta unui iaurt.



Turnati dressing-ul peste salata si amestecati bine. 


Transferati salata in bolul de servit, pe deasupra puneti ouale de prepelita taiate in jumatati


Sunteti gata de servit!\


Se prepara atat de simplu, dar este atat de delicioasa!


Garnisiti cu 2-3 fire de patrunjel. Pofta buna!


Enjoy!

Etichete: