Frigarui de pui

Sunt si aratoase si gustoase, unde mai pui ca se fac si repede!
La fel de repede o sa va explic si eu cum le-am facut :)
Mi-au trebuit urmatoarele ingrediente:
1 piept de pui
1 ardei gras rosu
1 ardei gras verde
1 ceapa rosie
rosii cherry
feliute de bacon
1 limette
condimente (puteti pune absolut orice condimente doriti, eu am optat pentru menta, tarhon, un pic de curry, praf de usturoi)
sare
piper
ulei de masline
Legumele se taie bucati, pieptul de pui la fel, rosiile cherry se taie in doua

Bucatile le-al alternat pe betzele de frigarui, ordinea chiar nu conteaza. Din condimente, ulei, sucul si coaja de la limette am facut un sos cu care am stropit frigaruile.

Le-am lasat cateva ore la marinat in acest sos dupa care le-am pus pe gratarul meu pe apa.



Iar la sfarsit au aratat cam asa:




Noi le-am servit impreuna cu o portie de orez cu curry si un pahar de vin alb


Pofta buna!

Etichete: