Happy Blogging day to me! :) 2 ani de blog!



Daaa...a mai trecut un an! Nu ma intrebati cum, ca nici eu nu stiu prea bine! :) Dar tin sa va spun ca m-am simtit tare bine postand retete pe acest blogulet si am primit cu mare drag si emotii comentariile voastre, chiar daca am fost cam lenesa si nu am raspuns la unele dintre ele:D. Nu numai ca mi-am facut multi prieteni dragi mi-am facut prin intermediul acestui blog, dar m-am si atasat mult de ei. 
Va intampin astazi cu o feliuta dintr-un delicios tort de hibiscus (da! Hibiscus pudra si sirop de hibiscus!)si capsune, sper sa va placa. In curand vine si reteta la acest tortulet si povestim mai multe atunci. 
Si tot astazi va spun ca incep primul meu giveaway, all Chinese, ca sa se stie :), sunt toate 100% chinezesti, unele dintre ele aduse de mine din China. 

Sper ca si de acum sa postez cat mai multe retete chinezesti, caci daaa inca sunt foarte multe de postat, insa timpul nu mi-a permis sa le fac pe toate . Va astept in continuare pe bloguletul meu cu comentariile si sugestiile voastre. Va multumesc din suflet pentru vizite si aprecieri si tin sa va spun ca acest blog a rezistat anii acestia numai datorita voua!

Revenind la giveaway, here's a preview :)


Va imbratisez pe toti cu drag!
Andreea