Trandafiraşi cu nuci, scorţişoară şi nucşoară



Ei, bun! M-am intors! Tot cu prajiturele!:) V-am zis ca m-am pus pe copt, nu? :) Dupa ce am terminat de papat acele Cupcakes cu lavanda si ciocolata alba, urmeaza sa degustam acesti trandafirasi dulci si parfumati. Trandafirasii acestia ii dedic concursului Andreei-Pasiune pentru bucatarie si al Luciei -Păstăi de vanilie . Sper sa va placa! Reteta este simpla in felul ei, insa m-am gandit sa dau un look mai de sarbatoare prajiturelelor si le-am copt intr-o forma de silicon cu trandafirasi care s-a gasit o perioada atasata la o revista culinara. 

Asadar pentru 6 trandafirasi avem nevoie de:

200 g faina alba
150 g zahar brun
120 g unt
2 oua
150 g nuci
1/2 lingurita scortisoara
1/3 lingurita nucsoara
1/2 lingurita praf de copt
1 praf sare

mai intai de toate incingem cuptorul la 170 g C. Punem nucile intr-o tava si le dam la cuptor pana se rumenesc usor de tot


le lasam sa se raceasca dupa care le tocam mai mare


intr-un castron mixam untul la temperatura camerei cu zaharul brun 



adaugam pe rand cate un ou, amestecand foarte bine dupa fiecare


 apoi adaugam scortisoara si nucsoara


incorporam faina amestecata cu sarea si praful de copt


 obtinem o compozitie usor bruna si tare parfumata!


dupa care amestecam usor cu spatula nucile taiate


impartim compozitia in tavita cu trandafirasi



dam la cuptor pentru 30 de minute, mai lasam 5 minute sa se racoreasca usor, dupa care cu grija rasturnam forma de silicon si scoatem trandafirasii


ii punem pe un gratar de bucatarie si ii lasam sa se raceasca complet, dupa care ii pudram cu zahar pudra vanilat, neaparat cu vanilie naturala!


ii asezam cum stim noi mai frumos :)


si il asteptam pe Mosul


mai e nevoie sa va spun ca neaparat trebuie si un pahar de lapte alaturi? :)


eu totusi ma rezum la cafeluta mea cu lapte :)




 Enjoy! :)







Etichete: