Cupcakes cu inimioare


Vad ca acum la moda este campania Anti-Valentine's Day :). Daca ar fi sa ma intrebati pe mine, nu sunt nici pro, nici contra. Hai sa zicem ca este un motiv in plus pentru a ne arata iubirea fata de ceilalti. Si anul trecut, cand am postat Chocolate Chocolate Cake, spuneam la fel. Ca daca nu sarbatorim ziua asta, macar avem o ocazie sa mai degustam ceva dulce. Astazi vin cu ceva special pentru voi: Cupcakes cu glazura si inimioare 

Ne trebuiesc urmatoarele:

175 g faina
2 oua
150 g ciocolata neagra 60%
150 g unt
200 g zahar
2  lingurite praf de copt
1/2 lingurita pudra de vanilie

pentru decor
glazura 
inimioare 


Mai intai de toate cautam cea mai buna si mai fina ciocolata. Eu astazi am folosit Ciocolata Kendari de la Sugarspice.ro. Este ciocolata neagra cu continut masa de cacao 60%. Este atat de buna si delicioasa, si se comporta atat de bine cand este preparata termic, cu siguranta o sa va placa!


Tocam bucati ciocolata si o asezam intr-un vas pe bain marin impreuna cu o lingurita de unt din cele 150 de grame.



dupa ce s-a topit, o lasam deoparte sa se raceasca usor


intr-un castron amestecam restul de unt  moale impreuna cu zaharul


adaugam ouale pe rand, amestecand bine dupa fiecare, adaugam si pudra de vanilie


apoi ciocolata topita si racita



la sfarsit de tot punem faina amestecata cu praful de copt


compozitia rezultata o impartim in forme (de care vrem, de care ne plac, de care avem :) )


eu am gasit aceste mici forme de hartie care mi-au placut tare mult!


le-am umplut cu compozitia ciocolatoasa


le-am dat la cuptorul incins la 180 grade C pentru 20 de minute. Le-am lasat sa se raceasca. Dupa care a inceput joaca :)
Le-am glazurat cu glazura roz de capsune si alba de iaurt :)


dupa care imediat am infipt in glazura inimioarele



mizeria de rigoare devine un deliciu! :)


 Si daca ma intrebati de unde am luat inimioarele...:) Tot de la Sugarspice.ro, de aici
sunt atat de mici si delicate...o sa va placa la nebunie! :)



dupa o joaca indelungata, cupcakes-urile aratau asa: 


ciufulite si glazurate aiuristic


cum ii sta bine unui copilas cand se joaca cu plastilina :)


intr-un final, eu una zic ca in fiecare dintre noi se ascunde un copil 


si ca toti iubim si suntem iubiti asa ca....


Sa ne iubim! Sa fiti iubiti! :) 
Aceste cupcakes sunt si pentru Provocarea Dulce Romanie a lunii februarie organizata de draga noastra Vio. 

Etichete: