Omletă chinezească cu ceapă verde







Este de fapt o omleta obisnuita cu ceapa verde. Insa va spun sincer ca si acum imi aduc aminte cand am mancat prima data in China acest preparat din oua. Mi s-a parut o omleta cu un gust aparte, cu iz chinezesc si aroma speciala. De ce? Poate pentru ca am gustat-o acolo si nu aici. Va asigur ca o sa va placa la fel de mult ca si Omleta chinezeasca cu rosii, pe care am postat-o demuuult :)


Ne trebuiesc urmatoarele:
2 oua
1 legatura ceapa verde
1 lingurite ulei vegetal
cateva picaturi ulei susan
1 praf sare
1 praf piper negru
(sos de soia, pasta de ardei iute-pentru servit)

tocam ceapa verde 


intr-un castron batem cele 2 oua impreuna cu sarea, piperul si uleiul de susan




incingem uleiul vegetal intr-o tigaie


adaugam ceapa verde, nu o lasam sa se caleasca, se va arde!



imediat dupa aceea turnam ouale batute


lasam compozitia sa se inchege si sa se prajeasca usor





intoarcem omleta si pe cealalta parte


inchidem aragazul si lasam omleta cateva secunde, o rulam apoi ca pe o clatita


taiem clatita astfel formata in rondele


servim



alaturi de sos de soia


sau pasta de ardei iute


sau sos dulce acrisor




este adorabil de buna! :)



Va sfatuiesc sa preparat omleta in acest mod. Veti simti aroma Chinei!


Enjoy!

Etichete: