Faceți căutări pe acest blog

luni, 16 mai 2011

Un an de blog! Happy blogging day!



Wow! a trecut deja un an? Parca mai ieri a fost...Imi aduc aminte cat de multe emotii am avut cand am scris primele randuri in acest blogulet...Nu stiam cu ce sa incep, cum sa fac si ce ar trebui sa spun. Mai ales ca toata noaptea bunghisem la template incercand una si alta, fel de fel de setari...in fine, cred ca stiti si voi cum este :). Ideea de a-mi face un blog mi se parea de-a dreptul imposibila!EU? nu...nu sunt in stare sa fac asa ceva! N-am ce scrie, n-am ce arata lumii, nu, nu si nu! Dar sincera sa fiu, am luat decizia in..2 zile! Dupa cele 2 zile de framantari m-am trezit cu o prima postare pe blog si muuuulta ceatza in jurul meu! :):)
Prima postare a fost reteta mea de suflet Pui Gongbao (pui cu alune) 宫宝鸡丁, o reteta scrisa cam stangaci si cu poze tare uratele. De fiecare data cand vad reteta asta la mine pe blog ma gandesc sa inlocuiesc pozele cu altele, insa in final nu cred ca am s-o fac pentru ca mereu imi aduce aminte de primii fiori ai primei postari :)).


Incetul cu incetul am pus pe acest blog 105 postari, am 193 de prieteni care ma urmaresc, iar pe Facebook am 572 de prieteni. Nu spun ca sunt multi sau putini, ci doar stiu ca este o realizare. Desi initial imi propusesem sa postez numai retete cu mancare chinezeasca, sa povestesc din patzaniile mele in China si sa strecor printre randuri o mica parte din cultura chineza, nu m-am putut abtine sa nu pun si unele retete de prajiturele, fursecuri sau torturi. Apropo, cu aceasta ocazie mi-am dat seama ca am facut o adevarata pasiune pentru fursecuri! :).




Insa pe acest blog, cele mai cautate sunt retetele chinezesti. Iar reteta care a avut cel mai mare succes a fost si este Furnici in copac .



Intr-o doara am postat si General Tso's Chicken, o combinatie perfecta de gusturi dulce-acrisor-iute, reteta care se pare ca a fost destul de mult accesata.



Iar intr-o zi m-am decis sa scriu cateva cuvinte despre cum se prepara mancarea chinezeasca in postarea Cum sa gatim mancarea chinezeasca perfecta. Sper ca ceea ce am scris acolo in acea postare sa va fi fost de folos, si acea postare este printre cele mai cautate. Mai am in plan sa scriu cateva articolase despre China si cultura chineza, sper sa va fie de folos si acelea. Apropo: care a fost cea mai cautata si mai comentata reteta a voastra? Ati avut vreo intamplare amuzanta sau ciudata legata de blogul vostru? Eu una am descoperit cu bucurie ca unul dintre bloggerii pe care ii citeam a fost coleg de scoala generala cu mine! Mi-am dat seama abia acum vreo 1 luna de zile! :))
In acest an de blog am descoperit lucruri minunate, prieteni virtuali, multa caldura si iubire din partea unor oameni minunati! Va multumesc ca ati avut atata rabdare sa ma urmariti, pentru toate sfaturile pe care mi le-ati dat si pentru comentariile frumoase. Va multumesc ca imi sunteti alaturi si ca existati!
Si cu ocazia primului anisor de blog am pregatit un tortulet de lamaie cu menta si bucatele de ciocolata. Va invit la o feliuta si promit sa revin cu reteta in cateva zile.
Va imbratisez pe toti cu drag!




daca v-a placut, mai poftiti o feliuta! :)

Enjoy!

34 de comentarii:

  1. La multi ani! si la cat mai multe retete delicioase! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat mai multi ani !!!!!!!!!
    Si eu ma uit in urma cu uimire, si parca ma si vad,cum zici tu, bunghid la template-uri,fonturi si culori. :))))) Si spunand pfoooaaa, nu voi reusi sa postez ca oamenii nicidata.Si cand ai un feedback pozitiv si vezi ca totusi se poate si ca e din ce in ce mai bine,onservi si pasiunea crescand.Eu una am devenit blog addicted! :)) Iar postarea mea cea mai clickata e articolul despre cum sa facem pizza de calitate in casa. :) Mai raspandesc si eu "secrete", deh. :)
    Blogul tau este unic, asa cum esti si tu, si iti doresc din toata inima muuuult muuult succes si spor la bloggerit. Sa nu ne lasi fara sfaturile atat de pretioase despre chinese food, pe mine una m-ai luminat in muuulte chestii, si datorita tie am inceut sa mananc asiatic.Mai tii minte cand trebuia sa cumpar sosurile? :)))) Ce te-am mai innebunit... :))) Raman toate parti ale locsorului asta minunat,care fara tine nu ar exista.Asa ca, la multi ani si tie! Te pupic dulce!
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani Andreea blogului tau! E o realizare sa tot muncesti la un blog un an de zile, eu abia am depasit 3 luni de zile, si deja a devenit addictive :)) Iti doresc multa putere de munca sa ne incanti cu retete delicioase ca si pana acum! O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Happy blogging day Andreea !

    Ai un blog inedit cu retete minunate.
    Imi face placere sa-l citesc de fiecare data .
    Imi place ca explici retelele pas cu pas,cu aplicatie si ca ai rabdare de....chinez . :)
    Te pup si la mai mare .

    Vreau si reteta ta de tort.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani pentru primul an de blog-ing, sa fie cat mai multi sa ne incanti cu retetele tale! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, Andreea!!! Multa inspiratie in continuare!
    Sa stii ca primele tale poze par profesioniste pe langa primele mele poze :))) Imi plac foarte tare retetele tale chinezesti si ma bucur foarte tare ca te-am descoperit.
    <3

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Andreea... si multi multi ani 'tarisoarei' tale.. Ai facut deja 'primii pasi' de omulet mare.. iti doresc o evolutie frumoasa si multe bucurii si bunatati impartasite cu noi toti ceilalti..Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. La mai mult si la mai mare, Andreea! Blogul tau e cu adevarat interesant si deosebit, imediat remarcabil printre multimea de bloguri culinare.

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos bilant!si yummy!:)
    happy anniversary!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mmmmm, foarte buna cea de-a 2a feliuta. parca a fost mai buna ca prima :)
    La multi ani plini de inspiratie si bucurieee!!! multi prieteni adevarati si satisfactia lucrurilor facute bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. la multi aniiiiiiii!!!!!!! cu multe reteteeeee....sssssiiii multi cititori!!!!da rsi multa sanatateeeee...ssi multi pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. La Multi Ani!!!... multi inainte cu multe,multe retete minunate!
    Mmmmm, ce bine arata feliuta de tort!!!XOXO

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani Blog al Andreei !! Sa cresti mare si sa ai multe, multe retete interesante!!

    Andreea draga mea, in fiecare zi te vizitez. Am un ritual de la care nu ma abat. Nu-mi pot incheia ziua, pana nu mi-am vizitat prietenii virtuali. Printre acesti prieteni te regasesti si tu.

    Mult succes, in continuare !!

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani! felicitari pentru blogul tau grozav!

    RăspundețiȘtergere
  15. aratoasa si gustoasa anivesare !sa blogaresti in continuare cu aceeasi aplicatie .pe mine m-ai cucerit de cand te-am descoperit !LA MULTI ANI si tie si blogului tau !

    RăspundețiȘtergere
  16. In ultima vreme intru aproape zilnic pe blogul tau , ieri , in schimb am fost cam ocupata si am ratat aniversarea :( ... dar cred ca nici azi nu e tarziu !!!
    La cat mai multi ani de blogarit si culinarit cu pasiune si rabdare !!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Mihaela, multumesc! Ar trebui sa ma inspir mai mult de la tine, ai niste retete superbe!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ana dear, nu am indeajuns timp liber sa ma ocup de blog asa cum as dori. Si nici atat de mult timp sa fac pozele sa arate cat de cat ok. Dar iti promit ca o sa ma straduiesc sa fac pozele mai placute ochiului, stiu ca tii la treaba asta, ca sa nu zic ca esti obsedata :P. Pup si multumesc pentru cuvintele frumoase! Cat despre ciupercii chinezesti, mai discutam noi:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Alina, iti multumesc! Addictive sunt si eu de blog, numai ca timpul uneori ma desparte de el. In fiecare seara cand vin de la servici, ma arunc repede in fata calculatorului sa vad ce se mai intampla in lumea bloggerilor. Este o incantare! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  20. Lia, esti o dulce! Cred ca ti-am mai spus asta, dar am sa ti-o spun mereu! Povestile tale ma induioseaza si le astept cu drag de fiecare data. Am pus si reteta de tort. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc Adela, multe retete minunate si gustoase iti doresc si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Bunica, tocmai sunt intr-o perioada in care ma gandesc din ce in ce mai mult sa schimb toate pozele de pe blog, chiar daca raman cu gandul la cele vechi :). Iti multumesc de vizita si te mai astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Anto, draga mea, iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Ma bucur ca te-am intalnit in tarisoara mea. Tin sa-ti spun ca ma faci mereu sa zambesc cand imi treci pragul blogului :).

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc, Lavinia! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nati, sper sa fie la fel in continuare! Te mai astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  26. Thank you, Alison! You're the sweetest!

    RăspundețiȘtergere
  27. Sakura, ma bucur ca ti-a placut feliuta de tort, fie ea si virtuala. Ai mare dreptate: un lucru bine facut mereu iti da satisfactie.

    RăspundețiȘtergere
  28. Me and you, multumeeeeeessscc! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Carmen, am sa mai fac acest tortulet si data viitoare am sa te invit sa gusti o feliuta din el. Iti multumesc! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  30. Cristina, iti multumesc pentru fiecare cuvintel pe care mi-l scrii aici. Te mai astept pe la mine! Abia astept visinele ca sa pot face reteta de negresa a ta :).

    RăspundețiȘtergere
  31. Multumesc, Nil! Te pup si te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  32. Pansy, iti multumesc! Sper sa iti faca placere retetele mele si pe viitor. Cu drag te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  33. Cat, chiar nu ai intarziat la aniversare! Eu apuc cu intarziere sa-ti raspund la mesaj, insa iti multumesc din suflet ca imi esti alaturi si ca poftesti in bucataria mea printre tigaile chinezesti. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimite-mi comentariu aici.